אגם בוחבוט נדבקה בקורונה ואושפזה בבית חולים

הזמרת חלתה בקורונה והעבירה את ערב ראש השנה והחג כולו כאשר היא מבודדת במיטתה וסובלת מתסמינים לא קלים של המחלה שהגיעה מסין לפני שנה וחצי.

בפוסט שהיא העלתה היא כתבה: "עברו עליי ימים לא קלים בכלל, הקורונה היכתה בי די לא בקלות, חום גבוה מאד, צמרמורות , רעידות, שיעול, מחניק, חולשה מעצבנת. וכמובן הדבר הכי קשה זה להיות רחוקה מאנשים שאני אוהבת ודווקא בראש השנה. אז ברוך השם עכשיו אני מרגישה קצת יותר טוב, והדבר הכי קשה לי, זה הגעגועים לחבק את המשפחה שלי, את בר שלי והאהובים שלי".

בזמן שהיא חולה, החבר שלה בר ברימר נסע לטייל בחו"ל.  הצמוד שלה ניצל את הזמן הפנוי והתייצב בשדה התעופה וטס לחו"ל אחרי שנה וחצי שלא עלה על מטוס. בכל אופן אין ספק כי בתקופה האחרונה אגם בוחבוט לגמרי עברה לעולם של הגדולים. בחודשים האחרונים היא הוציאה שלושה להיטים, כולם כבר עם מיליוני צפיות ביוטיוב. "בשנה האחרונה עברתי איזשהו מיתוג מחדש, שזה גם עניין של לבוא ולחדש. כשאתה פה כבר עשור, בא לך לבוא ולהראות 'מה שהיה עד עכשיו היה מדהים אבל עכשיו יש משהו אחר'".

המצלמות לא הפסיקו ללוות את הקריירה של ילדת הפלא מבאר שבע. בשירים שהוציאה בעבר, לא הייתה שאלה מי קהל היעד. "אני מרגישה שעד עכשיו פשוט הייתי ילדה, כשאתה מתגבר אתה אומר בדיעבד 'איזו ילדה היית'. מה שאמרתי בגיל 8 או 9 או 10 לא תקף לגיל 17".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן