שרית פולק: "אם הייתי יודעת שסטטיק במצב כל כך קשה הייתי פורשת מהאח הגדול בשביל להיות איתו"

אחרי שיצאה מהאח הגדול גילתה אשתו של סטטיק שהוא עבר ימים לא פשוטים בלעדיה – עכשיו היא מדברת וחושפת מה הייתה עושה בדיעבד

שרית פולק התעדכנה כיצד חווה בעלה את הניתוק ממנה לחודשיים והשיבה לעוקביה: "היה לי עצוב שלא הייתי שם לתמוך בו לחבק אותו, להכיל, להקשיב, לעזור, ובכלל שכל זה קרה, התבאסתי שלא ידעתי, הייתי יוצאת משם אם הייתי יודעת. זאת הייתה תקופה לא קלה והוא היה עמוס בעבודה, והוא התגעגע אליי והוא אוהב אותי ואני אוהבת אותו, ועכשיו אנחנו ביחד והכל בסדר" והוסיפה וכתבה "אם הייתי יודעת רבע מזה הייתי יוצאת בשנייה מהבית".

שרית פולק פיינליסטית העונה שיצאה רביעית באירוע הגמר, שיתפה עם העוקבים מה הסיבה שהייתה גורמת לה לצאת בשנייה מהבית ולפרוש מהמשחק אחרי שהבינה כי סטטיק שיתף את העוקבים עד כמה הוא מרגיש בודד וסובל מחרדות בעקבות הגעגועים לאשתו. שרית נולדה וגדלה בחיפה והיא נשואה ללירז רוסו המוכר כסטטיק מהצמד – "סטטיק ובנאל". השניים מכירים עוד מהילדות כשהיו שכנים בעיר חיפה, הם בזוגיות מזה 5 שנים והתחתנו ממש לאחרונה.

היא הגיעה לבית האח כי רצתה שיכירו אותה מעבר להיותה אשתו של.. כולם יודעים למה היא בחרה בלירז, אבל אף אחד לא יודע למה הוא בחר בה. אנשים שלא מכירים אותה נוטים לחשוב שהיא שטחית ופלקטית והיא קיוותה שזה הולך להשתנות בעקבות השתתפותה בתוכנית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן