דרמה בתעשייה: אייל גולן התפוצץ על המנהלת האישית שלו ופיטר אותה

אילאי אליהו, המנהלת האישית של אייל גולן בשנה האחרונה, החליטה להפסיק את ההתקשרות ביניהם עקב חילוקי דעות מקצועיים. גולן כבר הסיר את שמה של אליהו מהאינסטגרם

אילאי אליהו מצטרפת לגל העזיבות סביב גולן בשנים האחרונות ובהם בני פרץ, נסרין קדרי, איתי לוי, רועי סנדלר, דקל וקנין, מושיק עפיה, ומגיש הרדיו ירון אילן. רק לפני חצי שנה גולן פרגן גולן לאליהו על עבודתה כשכתב בתגובה לפוסט שהעלתה על השיר החדש ששחרר: "אין ספק שעשית עבודה גאונית. שמח על ההחלטה שקיבלתי לקחת אותך צמוד אליי. הרווחתי מה שאחרים הפסיד".

מקורב לפרשה אמר למאקו: "אילאי נשארה מיודדת עם האנשים איתם עבדה בעבר, ועל אף שנשארה לצידו של אייל לכל אורך הדרך, יש מערכת יחסים מפרגנת בינה לבין פרץ ולכן הזמינה אותו. לאייל זה נראה לא לגיטימי והוא חתך יחסית מוקדם כשהוא כועס ולמחרת בבוקר עשה את מה שעשה. אילאי נפגעה כשקמה להצפה של הודעות על זה בוקר אחרי החתונה שלה, הטיימינג פגע בה".

גורם אחר מסר: "איתי ונסרין לא מאוד הטרידו את גולן, אין לו שום דבר איתם ואם זה היה רק הם, כנראה שהוא לא היה מתעצבן כל כך. זה שבני פרץ, איתו אייל גולן מסוכסך ובענק, הגיע לחתונה – זה היה מה שגרם לסערת הרוחות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן