מנור פגשה את בת הזוג החדשה של בן מ"חתונה ממבט ראשון" וזה נגמר במכות

 מנור ברטוב סיפרה על הפרידה הדרמטית ועל התחושות שהגיעו אחרי הצילומים עם בן שהיא הרגישה מושפלת ממה שקרה שם – אז מה מצבה כיום?

לפני שמנור ברטוב הגיעה לפגישה עם המטפל דני פרידלנדר בגלל בעיות שצצו בקשר שלה עם בן נדל כבר, בתחילת העונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון", היא לא ציפתה להדחה שכזאת, כי מה שקרה שם תפס אותה לגמרי בהפתעה. עכשיו היא מדברת: "כשאני רואה את זה שוב אני לא מרחמת על עצמי. אני אישה חזקה שיודעת לעמוד על שלה, אבל זאת סיטואציה שלאף אחד לא נעים להיות בה, ואתה רואה את זה בטלוויזיה".

השיחה עם בן תפסה אותי לא מוכנה, חשבתי שבאנו לעבוד וכשיצאתי משם הרגשתי השפלה. יש לי תחושה שלא הייתי בחדר, גם מבחינת הדיבור בגוף שלישי, הוא כעס על דני ויעל. רק בספה הוא הרגיש פתוח פתאום להוציא, לחשוף ולשחרר את כל מה שהוא מרגיש. באחד על אחד זה לא היה, בגלל זה כולנו היינו מופתעים על הספה".

"בן? היה לנו איזה מפגש מקרי בבר, שלום-שלום. הוא היה אפילו עם בת זוגתו שהיא מקסימה, נראית יפהפיה, בלונדינית עם קעקועים אז זה מתאים לגמרי. נראה לי שהתהליך עבד לו, מפרגנת ושיהיה לו בהצלחה. גם מבחינת לפרוס את עצמי לגברים שלא הייתי יוצאת איתם קודם מבחינה ויזואלית. יותר זהירה עם ה'לא'".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן