אישה תקפה את אביבית בר זוהר: "את שוכבת עם בעלי כבר חודשיים"

כבר מספר שבועות בר זוהר מסתובבת במלון עם אותו הגבר והשניים מנהלים מערכת יחסים לכל דבר ועניין. אבל מה קרה ברגע שגילתה שהוא נשוי?

אביבית בר זוהר סיפרה כי הכירה את בחור במלון בו היא מתגוררת בחודשים האחרונים, ושהוא שוהה שם הרבה לפני שהיא הגיעה. "הוא היה גר כאן לבדו, הכרתי אותו בלובי. הוא לא מימן לי את המלון הוא בכלל תפרן, אביבית בר זוהר יצאה עם תפרן". הם בילו המון יחד ואפילו הביאה אותו הביתה לארוחות והפגישה אותו עם המשפחה שלה ואמא אתי.

"ערב חג, צהריים, אני באה לצאת מהמלון ופתאום אני רואה אותו.  חג שמח, שנה טובה, פתאום קופצת עליי אישה ואומרת לי 'מי את שתגידי לו חג שמח?' אמרתי לה 'מה זאת אומרת מי אני? מי את?' 'מי אני? אני אשתו', היא אמרה לי. באותו רגע הידיים שלי רעדו, הרגליים שלי רעדו, ירדתי על הרצפה עם התיק שלי, כל המאבטחים הגיעו הם הבינו שהולכת להיות פה סצנה, הייתה סצנה מאוד קשה. למזלי כולם פה במלון ראו אותנו יושבים ביחד כל יום, אז הם אמרו לה את האמת, היא השתגעה. אחרי כל הסצנה שהייתה והיא עזבה ופינו אותה מאבטחים, והוא עלה לחדר והשאיר את אשתו למטה, חתיכת חצוף". מסתבר כי האישה צעקה בלובי וכמעט שברה את החלון. המאבטחים תפסו אותה, הגבר ירד אליה והתנפל שם על הסיטואציה.

"אני מדברת עם אישתו והיא מהממת, ואני מקווה שהיא תעשה את השיקול הנכון. הוא ביקש ממנה ללכת למכונת אמת, חמוד שהמכונה לא תתפוצץ, רוצה שאני אספר לאישתך, בפרטי פרטים מה עשית לי? אני לא אעשה את זה כי אני שומרת על הכבוד שלה. לך יש אפס כבוד. אתה יכול לאיים כמה שאתה רוצה ולקלל אותי. עברתי שבת לא קלה, זה לא קל לבלות עם מישהו חודשיים ובסוף את מבינה שהוא בן אדם רע. וכל האלה שרושמים שידעתי, לא, אני לא ידעתי, אני לא אמורה לנחש, אני לא הודיני ואין לי כדור בדולח. אני יודעת שאתה צופה לי בסטורי, וזה עוד יותר כיף לי ליבי יוצא אליך, נסיים את הסטורי בתפילה שאלוהים יכניס לחיים שלי מלאך משמיים. התעייפתי מלחפש אהבה במקומות הלא נכונים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן