מצמרר! מה קרה לתינוקות הקטנים של טל טלמון ואנה ארונוב?!?

מצד אחד טל טלמון הדוגמנית ומהעבר השני אנה ארונוב הרקדנית נפגשו בראש השנה והעלו פוסט מתוק עם הילדים שלהן.

טל טלמון, בגיל 38, אחרי טיפולי פוריות והיריון קשה, ילדה והיא חובקת ילד ראשון שלה ורביעי של לירן שטראובר. אם זה היה תלוי בטלמון ובלירן שטראובר, בנם היה מגיע לעולם מזמן – הם התחילו לנסות חודשיים אחרי שהכירו, אבל נתקלו בקשיים. "אני זוכרת שחשבתי, 'איך מתאים שאצלי דברים לא ילכו חלק. למצוא את הגבר הנכון – מסובך. להיכנס להיריון – מסובך. כמובן שגם הלידה בסוף הייתה מסובכת. מצד שני, בסוף קיבלתי את מה שהכי רציתי ואני מודה על זה כל כך. נשים כל הזמן כותבות לי, 'את גורמת לי לא לוותר על החלום – גם על זוגיות וגם על ילד'.

כזכור, חייה הרומנטיים של טלמון ידעו שרשרת אכזבות. בגיל 27 כבר הספיקה להיות גרושה פעמיים. אחרי גיל 30 רצונה להפוך לאמא הלך וגבר. מהעבר השני אנה ארונוב, השתתפה בתוכנית ריאליטי "לאהוב את אנה" שם למעשה הכירה את בעלה, אייל אלגבי, שף במסעדה. השנים נישאו בספטמבר 2019 ולפני חצי שנה הכניסו את בנם בבריתו של אברהם אבינו.

בפוסט שהיא העלתה כתבה: "סטורי שצולם אתמול ספונטני גרר אלפי תגובות של נשים. פתאום הבנתי שלא כולם מדברות על זה למרות שזה דבר הכי טבעי בעולם. אז החלטתי לעלות גם לפה. ככה נראה גוף האישה כמה ימים אחרי הלידה. הגוף שלי לפחות. אולי יש נשים שמסיימות אחרת אבל אני במחלקה אחרי לידה וכולן נראות ככה פחות או יותר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן