טיטי איינאו חושפת: "עברתי התעללות נפשית מאקס אכזרי וסדיסט"

טיטי איינאו חושפת לראשונה את הזוגיות הרעילה שממנה הצליחה להיחלץ ונזכרת במערכות יחסים שעשו לה רגעים לא פשוטים לעיכול כלל וכלל

בראיון שהעניקה טיטי לעיתון 7 ימים היא סיפרה בין היתר: "עברתי התעללות נפשית, זו הייתה מערכת יחסים שאין בה כבוד לא באמת תומכת , ששואבת את כל הכוחות היה לי קשה לקום וללכת בקללות. יש מערכות יחסים לא בריאות ואני בטוחה שנשים עוברות אחת או שתיים כאלה, כזו שלא מוציאה ממך את הצד הטוב שלך, את לא פורחת, הביטחון העצמי שלך יורד, את לא את. יש גברים שיכולים להוריד נשים הרבה מאוד פעמים".

בכל מקרה כרגע טיטי נמצאת בזוגיות חדשה וטובה. חבר שלה , צחי פרנקל, חיכה לה מחוץ לבית האח הגדול. כזכור, חמישה ימים לפני שנכנסה לבית, איינאו הגיעה יחד עם בן הזוג שלה, יזם הנדל"ן צחי פרנקל בן ה-39, לאירוע השקה. בני הזוג הגיעו להתמנגל באירוע של סמלת, יבואנית פיאט בישראל, אשר ערכה אירוע חגיגי לרגל השקת הדגם החשמלי הדנדש מבית פיאט. צחי הכיר את הדוגמנית דרך חבר משותף והשניים השיקו את הזוגיות באופן רשמי.

בשיחה עימו אמר פרנקל: "אני מאוד בטוח במקום שלי. אני חושב שבסופו של דבר זה עסק מסחרי, ואני וטיטי דיברנו על האפשרות שינסו להדביק לה רומן. בכל זאת, זה סיר לחץ הבית הזה, אבל אין לי חשש שיתפתח בינה לבין ג'קו משהו, אני מאוד בטוח במקום שלי ובמידה וזה יהיה – אני לא אהיה שם. אני חושבת שהיא מתנהלת מאוד בחכמה. טיטי היא בחורה מאוד אינטלגנטית, היא סוג של חתולת רחוב – מאוד מזכירה לי אותי, אני לא נולדתי עם כפית זהב בפה ועבדתי מאוד קשה להגיע לאן שאני נמצא בחיים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן