רגע לפני הגמר! פיצוץ מטורף בין טיטי לאוזן חזן קללות ואוימים

אורן חזן נחשב לאחת הדמויות הבולטות ביותר בבית "האח הגדול" בעונה הנוכחית שלו, הוא הצליח לעורר אינספור סערות מאז כניסתו לבית, אלא שנדמה כי דווקא עכשיו, בשבוע האחרון של כלל הדיירים בבית, הרוחות עולות שלב וכשההדחה קרובה מתמיד, כל אחד עושה את המאמצים האחרונים על מנת שיזכרו אותו – מה הפעם קרה בין אורן חזן לדיירת טיטי?

במהלך וויכוח שהתנהל בין אורן חזן לבין ה דיירת טיטי, הפצירה טיטי באורן: "בגלל אנשים כמוך הכנסת נראית ככה" אורן בתגובה ביקש מטיטי להתרחק ממנו ולא לדבר איתו. אבל האם הם באמת לא ידברו? נסיון העבר מלמד אותנו שהתשובה היא לחלוטין – לא.

כזכור לכולנו, זה לא הוויכוח הראשון בין טיטי לבין אורן חזן. רק לפני מספר ימים נושא זכויות הלהט"ב עולה פעם נוספת בבית "האח הגדול". הפעם מככבים בחזית טיטי איינאו ואורן חזן, כאשר טיטי מביעה עמדה ברורה בעד ואילו אורן חזן מביע עמדת נגד חד משמעית. "את לא תגידי לי מה אני מבין ומה אני לא מבין", מטיח אורן בטיטי, והיא עונה: "להגיד שגבר ואישה מתנשקים בפומבי זה לגיטימי וזוג גברים מתנשקים בפומבי זה לא לגיטימי, זו צביעות", נאמר על ידם באותו הוויכוח.

בוויכוח אחר שלהם מהעבר הלא כל-כך רחוק, על נושא הגזענות הפצירה טיטי באורן: "תקשיב אורן אתה מה זה לא מרגש אותי, תקשיב טוב, אתה באמת לא מרגש אותי. בסדר? אני לא אשמע משפטים גזעניים מאדם כמוך, שכבר אמר משפטים גזעניים בעבר". אורן הגיב לה: מה זה? סיבוב פרסה? קרוסלה? אנשים בבית רואים הכול!".

גמר האח הגדול צפוי להיערך ביום ג' הקרוב, ה- 31.8 וזה בדיוק הזמן שלכם להשפיע בסקר פורטל עומרי חיון, מי ינצח בגמר הגדול? מהרו להצביע ולהשפיע!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן