תפסנו את עינת ולירון מ"חתונה ממבט ראשון" מסתובבים יחד

עינת בן משה ולירון פז הם הזוג האחרון שהתחתן בעונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון", בתמונות ראשונות שלהם מירח הדבש הם נתפסו בעדשת המצלמה אוהבים מתמיד וקרובים מתמיד, חתונה אמתית בדרך? תחליטו אתם…

הם הזוג האחרון שהתחתנו בתכנית, והם אולי הזוג שגם עושה את הרושם עם פוטנציאל ההישארות הכי גדול – עינת בן משה ולירון פז נחשבים למאצ' מושלם, אולי אפילו המושלם ביותר שידעה לספק העונה הנוכחית של התכנית. בניגוד לתחזיות, נראה שגם ירח הדבש הנוכחי של הזוג עבר בהצלחה, אולי אפילו הצלחה יתרה.

עינת, שרגילה לזוגיות עם גברים מבוגרים, וכמובן גם עשירים, מצליחה להתרגל ללירון, חובב ספורט צעיר ומושבע בן 30, והתמונות המשותפות של הזוג מירח הדבש מעיד כי הם לגמרי מחוברים זה אל זו.

כזכור לכולנו, בשבת האחרונה, צעדו במסגרת התכנית בשביל חופה הזוג האחרון והסופי בהחלט של העונה הרביעית והנוכחית של "חתונה ממבט ראשון", עינת בן משה ולירון פז. לירון פז בן ה- 30 הוא בוגר לימודים לתואר ראשון במשפטים ועוסק בעולם הייעוץ האסטרטגי וחובב ספורט מושבע, ואילו עינת בן משה בת ה- 32 היא רואת חשבון במקצועה שחזרה לארץ אחרי שנים רבות בניו יורק כדי למצוא אהבה ולהקים בית במדינת ישראל.

נאחל בהצלחה לזוג היונים!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן