ראש בראש: אלכסה דול דנית גרינברג יצאו למלחמה

קרב חתולות? או סתם התקף קנאה? אז מה באמת קורה בימים האחרונים בין אלכסה דול לבין דנית גרינברג? ואיך תמונה אחת קשורה לכל זה? יצאנו לבדוק.

דנית גרינברג בולטת במיוחדת בתקופה האחרונה בתעשיית הסלבס, אלא שאלכסה דול לא חוסכת את שבטה ממה שראתה. כאשר דנית גרינברג העלתה לאינסטגרם שלה תמונה בבגד ים, אלכסה לא חסכה ביקורת והגיבה לה:

״דנית אהובה, את נראית מדהים, אבל אני באמת חושבת שהתמונה הזאת עם ההבלטה של העצמות יוצרת אצל בנות צעירות רושם מוטעה … אני בטוחה שיש לך אין ספור תמונות מהממות שיכולת לבחור .. יש לנו השפעה גדולה על הדור הצעיר ואנחנו חייבות להיות זהירות עם בחירת התוכן שלנו … מבקשת ממך להתייחס לנושא הזה הצורה רצינית כי בדיוק תמונות מסוג כזה מעודדות הפרעות אכילה אצל הנערות והילדות הקטנות …״

דנית לא נשארה חייבת וענתה לה: ״אלכסה יקרה , תודה על המחמאה זה הגוף שלי – שמקבל אהבה באופן יומיומי . בצורת ספורט , בצורת מזון בריא , ובעיקר- בצורת קבלה עצמית . מה שאת עושה כאן בתגובה הזו זה בדיוק ההפך ממה שאת מנסה להעביר – אני לא צריכה להתבייש בגוף שלי או להסתיר אותו שמא מישהי תרצה להיות כמוני . זאת אני ! תשפטי אותי על כך שלא העלתי תמונה אחרת ? מאיפה את יודעת אילו תמונות קיימות אצלי באלבום ? ואם זו התמונה עם ה"עצמות הכי פחות בולטות " ? לא מבינה אותך. אני מקבלת את דרכי " כמשפיענית " ולא מפסיקה לדבר עם הקהל שלי על כמה אורח חיים בריא זה משהו שהוא מאסט . וכמה קבלה עצמית היא מעל הכל . תאמיני לי . ואגב- יכולת לרשום לי בפרטי . הטפה זה לא מגניב בכלל״.

אז בצד של מי אתם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן