עשו לה וי כחול: כוכבת "האח הגדול" שרית פולק הופכת לאושייה באפס מאמץ

זה באפס מאמץ? בזמן ששרית פולק, אשתו של הזמר המפורסם סטטיק (לירז רוסו) נמצאת בבית האח הגדול, היא מקבלת וי כחול באינסטגרם, זוכה לעוד כמה אלפי עוקבים חדשים ולפרגון גדול מבעלה האוהב שמתגעגע מאוד! תנו לה בכפיים.

שרית פולק נחשבת לדיירת בולטת במיוחד בעונה הנוכחית של האח הגדול, על אף שאיננה רבה אפילו לא ריב אחד, והקפידה לשמור על שקט נפשי ומופתי לאורך העונה כולה, היא מצליחה לעורר עניין דווקא עקב היותה אשתו של הזמר המפורסם לירז רוזו. בימים אלו, מפרגן לה סטטיק על הוי הכחול שמוכיח שהיא הפכה לאושייה רשמית גם ברשתות החברתיות.

גמר האח הגדול יערך ביום ג' הקרוב, ה- 31.8 וכעת נשאלת השאלה – האם שרית פולק תיזכה במקום הראשון? מהרו להצביע בסקר הגמר של פורטל עומרי חיון!

כזכור, עם אירוע פתיחת העונה החדשה של "האח הגדול" נחשפו הדיירים החדשים של העונה, ביניהם שרית פולק אשתו הטרייה של סטטיק. פולק נכנסה כבר לבית באותה התקופה יחד עם הדיירים האחרים במסגרת אירוע פתיחה שונה מכל העונות שהיו עד עכשיו ונפרדה מבעלה הטרי לתקופה ארוכה. עם כניסתה לבית, העלה סטטיק פוסט געגועים למי שהפכה רק לפני חודש להיות אשתו כדת וכדין וכתב: "כבר כמה ימים שאני שומר את הסוד הזה, ועד עכשיו לא יכולתי להגיד אפילו לאנשים הכי קרובים, שהבית כל כך ריק בלעדייך". עוד הוסיף ורשם הזמר שהופיע באותו הזמן במקבילה קשת 12: "אני כל כך שמח שעכשיו כולם יזכו להכיר, את האישה הכי מדהימה בעולם. אני שמח שגם יוצא לך לעשות משהו כזה כיפי וחוויתי אחרי החתונה, הרי שלפי הלו"ז, ירח דבש לא יקרה השנה. אני מתגעגע מאד, שומר עליך מרחוק ועל ההורים מקרוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן