דרור קונטנטו חושף: "אמא שלי חולה בסרטן במצב לא טוב"

דרור קונטנטו נחשב לאחת הדמויות הבולטות ביותר בישראל, הוא נולד ב- 1986ונחשב למעצב אופנה ישראלי, העוסק בעיצוב שמלות כלה וערב ובעליו של בית אופנה שנושא את שמו. אמש מפרסם דרור פוסט מיוחד בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו בו הוא חושף את מצבה הרפואה האישי של אמו ומאחל לה בריאות ואריכות ימים.

בפוסט מרגש בעמוד האינסטגרם שלו הוא חושף כך: "כמו כל שנה, גם השנה אמא שלי הגיעה לסטודיו שלי עם בלונים ענקיים להזכיר לי ולכולם בן כמה דרורי שלה, כל שנה היא מתרגשת בבוקר ללכת לקנות לי בלונים ובאה במיוחד עד אליי לסטודיו, נכנסת עם שירים ומכניסה את כל הסטודיו לאווירת מסיבה. השנה יותר מתמיד אני מבין שלא משנה מה ההישגים שלי בחיים, כמה מטורפים שלא יהיו החיים, על איזו רכבת הרים שלא נעלה ונרד – הזכות להמשיך לחגוג יום הולדת לצד ההורים שלי, היא הגדולה מכולם".

הוא מוסיף: "השבוע היא סיימה סשן של 25 טיפולי הקרנות ועדיין היא ממשיכה לחייך, לצחוק ולשמור על אופטימיות. אז למרות השנה העמוסה והגדושה שהייתה לי, למרות כל ההישגים והצלחות שאני מודה עליהם מידי יום, למרות הכשלונות והקשיים שגם עליהם אני אומר תודה. את התודה הענקית שלי אני חייב לבורא עולם ששמר לי על אמא שלי וזיכה אותי לחגוג את היום הולדת שלי כשהיא עומדת לצידי בריאה. אז תודה לך בורא עולם על הכל. תודה לך אמא שלי שאת לצידי, אני מאחל לעצמי לזכות בך לכל החיים. ושרק ימשיך ככה. תודה לכם כולם על טלפונים, הודעות ואין ספור איחולים. זכיתי בכם ואני לגמרי המאושר באדם".

כזכור לכולנו, דרור השתתף בעונה הקודמת של "האח הגדול" ופרש באמצע העונה לאחר שהרגיש שהוא מיצה את עצמו בבית האח. מאז הוא הספיק לחזור לחיק משפחתו, למקום המוכר והבטוח שאותו הוא אוהב.

מאחלים לה רפואה שלמה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן