אחווה סיטבון מ"חתונה ממבט ראשון" שוב נכנסה להריון?! הלם!

רבות דובר וכנראה עוד ידובר על מערכת היחסים של סיטבון עם לאיה, בתו של ארוסה מנישואיו הראשונים. היא בעצמה הודתה שהחיבור ביניהן לא נוצר בקלות, ובנוסף היא מספרת – הגולשים לא חוסכים ממנה ביקורת ודברי בלע על הדרך שבה, לדעתם לפחות, היא מתייחסת אליה. לאחרונה שיתפה סיטבון הודעה פרטית שקיבלה בעמוד האינסטגרם שלה מגולשת שפשוט נזפה בה על כך שהיא מפרסמת באינסטגרם רק תמונות של בנה, אבל חוסכת באזכורים של לאיה.

כך כותבת סיטבון בפוסט שפירסמה בעמוד האינסטגרם שלה:

"זוהי תגובה דיי שכיחה אצלי באינסטגרם ואני שואלת למה ?!? מי נתן לנשים ( חלק מאיתנו כן,?) את הלגיטימציה לשפוט ולבקר כל אישה אחרת שעושה את משימת חייה לשלב ילדה יתומה מאם. ( ותאמינו לי זו חתיכת משימה)
אני שואלת את עצמי עד מתי היד תהיה קלה על המקלדת ואיפה הגבול שלכן עובר נשים? האמאהות המשלבות לצערי לא מקבלות מספיק מקום ובמה בשיח הציבורי. המשימה שלהן מאתגרת מאוד שלא נאמר יש רגעים שאני מרגישה שאני זו שצריכה להדליק את המשואה בשנה הבאה. לקחתי על עצמי לנצל את הכח שיש לי ואת החשיפה שאני מקבלת כדי להביא"

כזכור לכולנו, סיטבון, אז רואת חשבון בת 32, השתתפה בעונה הראשונה של התוכנית "חתונה ממבט ראשון" ונישאה בה לעורך הדין טל כוכבא. במהרה רבה הפכו שניהם לכוכבים הבולטים שלה. כמו כן, במידה רבה תרמה לכך גם החלטתם להמשיך את הקשר עם סיום העונה, מה ששימח את לבבות הצופים שראו את הזוג המאושר ממשיכים אל עבר החיים האמיתיים. אולם, במבחן המציאות הזוגיות שלהם לא שרדה את מבחן הזמן, אך יחד עם זאת סיטבון הפכה לסלב לכל דבר וממשיכה לעורר לא מעט עניין – גם כשהיא מתגוררת בימים אלו מחוץ לכותלי ישראל- בספרד.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן