חיים רביבו חושף שחלה בסרטן: "עיכוב של כמה חודשים ולא הייתי פה"

את זה הוא בכלל לא תכנן: חיים רביבו, בן ה-49, מגדולי הכדורגלנים הישראלים בכל הזמנים, וכיום איש עסקים בתחום הנדל"ן מודה שהחלים מסרטן ובוחר לשתף כיצד גילה את המחלה בגופו. לדברי כדורגלן העבר, חיים רביבו, הגידול התגלה בגופו לגמרי במקרה ובמזל גם בזמן: "כנראה מישהו שומר עלי מלמעלה". 

לפני עשרה חודשים הרגיש חיים רביבו כאבים חזקים בגב, הוא ניגש כדי לקבל טיפול רפואי וגילה את תדהמת חייו. בצילום אולטרה־סאונד מצאו אצלו גידול של ארבעה סנטימטרים בכליה. בראיון לעיתון "ישראל היום", משחזר רביבו את הרגעים הלא פשוטים שהלכו עליו נכאים: "קבעו לי סי.טי כדי להבין אם הגידול ממאיר, אבל זה נפל על נסיעה שתכננתי לדובאי ביחד עם אייל גולן וחברים". "ביקשתי לדחות את הבדיקה עד שאחזור" – הוא משתף. "רציתי קודם כל ליהנות. למה שאפספס את הנסיעה בשביל להיכנס לאיזשהו מקום רע? אשתי שגית קצת התחרפנה וכעסה שאני חסר אחריות. האמת, המשפחה הייתה הרבה יותר לחוצה ממני. כולם. שגית, הילדים, ההורים, האחים. אני יותר פרקטי בדברים מהסוג הזה", אמר רביבו בראיון עמו לעיתון.

בהמשך הכתבה, רביבו משתף כי הוא ארז מזוודה וטס לארבעה ימים: "כשחזרנו לארץ כל החברים כתבו בקבוצת הווטסאפ שהם לא מרגישים טוב והלכו להיבדק. נסענו לשם שישה, חמישה נדבקו בקורונה ורק אני לא. אבל שוב הייתי צריך לדחות את הסי.טי כי נכנסתי לבידוד. באתי עם התוצאות לפרופ' יוספוביץ', והוא אמר: 'אתה יודע מה זה אנשים עם מזל? אתה'. הוא אמר שתפסנו את הגידול ממש לפני שהתחיל לשלוח גרורות, ושאם נחתוך, הכל יהיה בסדר. וזה מה שעשינו. היה לי מזל. עיכוב של כמה חודשים, וזה היה יכול להיות גם אחרת. כנראה שבאמת יש מישהו ששומר עלי מלמעלה".

כזכור לכולנו, רביבו מתפקד כיום כאב לחמישה ילדים. רק לאחרונה הודיעה הפרקליטות כי הוא צפוי לעמוד לדין באשמת שוחד, כחלק מפרשייה סבוכה שבה מואשם גם ח"כ דוד ביטן. לפי כתב האישום, העביר רביבו לארנון גלעדי, לשעבר המשנה לראש עיריית תל אביב, 10,000 שקל כדי שזה יעזור לו לקדם תהליכי בנייה בפרויקט שרביבו אחד מבעליו. נדמה כי רביבו מסתבך מעל הראש, וכל מה שנותר לנו זה לאחל לו בריאות והצלחה.

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן