הקאמבק הגדול? שלומית מלכה על הפרידה מיהודה לוי: "בכיתי המון"

אחרי למעלה משבע שנים ביחד, שלומית מלכה בת ה-27 ויהודה לוי, בן ה-41 החליטו סופית לפרק את החבילה. כעת היא מספרת בראיון למוסף סוף השבוע של "ידיעות אחרונות": "לא היה ריב דרמטי בינינו, פשוט שינינו צורה".

במהלך הריאיון למוסף 7 ימים בעיתון ידיעות אחרונות, השיבה מלכה כך: אז מה באמת קרה ביניכם? "החיים. אנחנו השתנינו הרבה בתוך הזוגיות ומחוץ לזוגיות, פשוט שינינו צורה. היינו שבע שנים יחד, זו דרך ארוכה, רוב חיי הבוגרים".

מה הביא את זה בסוף להחלטה על פרידה? "אפשר לומר שבעיקר ההבדלים באישיות. ההחלטה שלנו הגיעה מתוך חברות ומתוך הבנה שההתפתחות שלנו כרגע מובילה אותנו לכיוון הזה, של פרידה. כמו פרי שבחר לנשור מהעץ. לא היה טריגר כלשהו או ריב דרמטי בינינו. אבל ברור שגם בכיתי, הרבה. נהרות".

עד כמה זה יותר קשה בגלל הרצון של הציבור והתקשורת לשאוב כמה שיותר מידע? "טסתי לניו־יורק ישר כשהפרסומים על הפרידה יצאו, התנתקתי לגמרי ולא נכנסתי למה שכותבים או אומרים. לא החלטתי לטוס מראש. הרגשתי שזה מה שנכון לי כרגע. מחקתי את האינסטגרם ורק השבוע חזרתי"

כזכור לכולנו, לוי בן ה-41, ומלכה בת ה-27 החלו לצאת והפכו לזוג רשמי כבר בשנת 2015, אחרי כמעט שנתיים של זוגיות, בשנת 2017 הם התחתנו בחתונת פאר עם כל הסלבס בתעשייה. מאז אותם שנים, הספיקו הוא והיא לפתח קריירה משמעותית גם בארץ וגם בחו"ל ואפילו לגדל יחדיו בעליי חיים, דווקא כשהכול נראה ורוד – החליטו הזוג לפרק את החבילה ואת הדירה המשותפת בה הם התגוררו יחדיו.

הזוגיות של מלוי ומלכה הפתיעה לא פחות מהפרידה איי שם בשנת 2015 ומאז הם עברו כאמור אירוסים, חתונה משמחת, תאונה שעברה מלכה כשהחליקה עם הקורקינט ואושפזה, המעבר שלהם לתקופה בארצות הברית, הקאמבק לתל אביב ועד לחודשים האחרונים, שבהם השניים לא נצפו אחד עם השנייה עד הימים האחרונים בו הם נצפו – עכשיו התמונה ברורה לחלוטין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן