מנור בהלם! פפראצי של בן "מחתונה ממבט ראשון" והחברה החדשה שלו במסעדה

תעצרו הכול! מה מנור תגיד על זה? לראשונה: בן נדל מחתונה ממבט ראשון נתפס בעדשת המצלמה ביחד עם החברה החדשה שלו מבלה במסעדה ואוכל בנעימים. האם הוא התגבר על הפרידה הקשה וההתאמה שלא כל-כך מוצלחת? מהתמונות לפחות, נראה שכן.

אחרי הפרידה הסוערת ממנור בר-טוב, ב"חתונה ממבט ראשון", נראה כי בן נדל בן ה-39 בחר להמשיך הלאה, ולהתרחק – הרחק הרחק אל הצפון – שם הוא נתפס בעדשת המצלמה חובק זוגיות חדשה במסעדה איכותית. הזוג האוהב חגגו לא רק זוגיות מאושרת, ככל הנראה, אלא גם את יום הולדתו ה-39 של בן. לפי נוכחים במקום, אשר צפו בסיטואציה ובמתרחש – השניים צחקקו ונראו לגמרי נהנים ומאוהבים.

כזכור לכולנו, בן נדל ומנור ברטוב נורא רצו למצוא יחדיו אהבה בחסות המלטפת של הפריים טיים הטלוויזיוני "חתונה ממבט ראשון" והתמיכה המלאה של הפסיכולוגים ויועצי הזוגיות דני ויעל, אבל בסופו של דבר מצאו בעיקר עצבים כעס, ואכזבה, והחליטו להפריד כוחות עוד הרבה לפני שעברו לגור יחדיו. כמעט שלא במפתיע, עוד לפני שהסתיים הפרק בה נחשפו הזוג לראשונה, הגולשים והגולשות כבר הציפו את הרשת במאות פוסטים וסטטוסים על הזוגיות הלא ברורה בין השניים כשהם לא חוסכים בלעג ובציניות על השילוב של מים ושמן.

האם בן מנסה למקסם את חמש דקות התהילה שמגיעות לו לאחר השתתפותו בחתונה ממבט ראשון ? או אולי מנסה להתגבר על הפרידה הקשה והלא כחל-כך מוצלחת ממנור? או שאולי הוא באמת מאוהב ובוחר להשיק לעיני המצלמות את החברה החדשה שלו? תחליטו אתם…

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן