צפו: דניאל גרינברג ואייל גולן מתעדים את האחים הקטנים מיאל ויאן

דניאל גרינברג, שנמצאת בימים אלו בחודש התשיעי להריונה, הופכת להיות רגישה מתמיד, ומתעדת את האחים מיאל ויאן ברגע הכי מתוק שרק אפשר.

דווקא בימים אלו, אנחנו מבחינים ביותר ויותר תמונות משפחתיות שמעלה דניאל גרינברג אל חשבונות האינסטגרם שלה ביחד עם בעלה אייל גולן, האם זה סממן לקראת הבייבי החדש שעומד להיוולד למשפחת גרינברג-גולן? כנראה שכן. אמש העלתה גרינברג תמונה אוהבת ומתוקה במיוחד של האחים מיאל ויאן בתמונה אוהדת ברגעים משפחתיים ויפים.

כזכור לכולנו, גרינברג שנכנסה לחודש התשיעי להריונה וצפויה ללדת בקרוב, חשפה לא מזמן כי היא עלתה כבר תשעה קילוגרמים במשקלה וגם דיברה על החשקים וסיפרה כי בהריון עם מיאל רצתה כל הזמן לאכול חמוץ ובהריון הזה המתוק ניצח. כמו כן, חוותה גרינברג מספר משברים ביחסים עם בעלה אייל גולן, כאשר רק לפני קצת יותר משבועיים היא ארזה תיקים ועזבה את ביתה ברחובות שם היא מתגוררת עם בעלה אייל גולן ובתם המשותפת, מיאל. גרינברג לקחה את מיאל והשתיים עברו להתגורר בבית הוריה של גרינברג, ולא כחלק מהמשבר שחווים הזוג בנישואים אלא לאחר שבאו במגע עם אחותה של דניאל, שהתגלתה כחולה מאומתת ודניאל ובתה נאלצו להיכנס לבידוד, בכדי לא לסכן את אייל.

אלא שמאז חזר השקט והגיחה ההרמוניה חזרה לביתם והזוג נראה מאושר מתמיד. כמה זמן תחזיק האידיליה? האם הבייבי הקטן שצפוי להגיח לאוויר העולם יפצה על המשקעים והמשברים? ימים יגידו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן