הפעם באמת נפרדו?! למה ליאור וספיר נרקיס אשתו הבריזו מאירוע ברגע האחרון?

את המשבר שחווים בתקופה האחרונה הזוג המפורסם ליאור וספיר נרקיס כולנו כבר מכירים, וכתבנו עליו לא פעם אחת. אלא שהזוג היו אמורים להגיע לאירוע השקה נוצץ במיוחד אך מסתבר שגם ממנו הם הבריזו ברגע האחרון. מה באמת קרה שם? פורטל עומרי חיון יצא לבדוק.

לפני קצת יותר משבועיים משבר גדול ונוסף פקד את הזוג המפורסם הזמר ליאור נרקיס ואשתו ספיר נרקיס, משבר זה מצטרף לעוד מספר משברים שכבר היו לזוג בעבר. במשברים מהעבר, הזוג המפורסם הסיר אחד לשנייה עוקב באינסטגרם (מה שנחשב למשבר קשה מאוד ביחסים בעידן הרשתות החברתיות ששולטות) ואף מחקו תמונות זוגיות משותפות האחד של השנייה מחשבונות האינסטגרם זה של זו, והתחוללה סהרה בביתם, מול אורחים, מכרים וחברים – כל זה גרם לכך שסרן שמעותי עבד שעות נוספות ודיווח על קרע ניכר ביחסים ואולי אפילו אפשרות של גירושים. אולם מאז עבר זמן רב, הזוג הספיק להתפייס, להשלים, לריב בדרך עוד קצת והכי חשוב? להחזיר האחד לשנייה את העוקב ברשת החברתית אינסטגרם.

אלא כשבדיוק שהכול נראה ורוד (או שלא?) פקד את הזוג המפורסם משבר נוסף לפני כשבועיים, כאשר השניים היו ברשימת מתוכנני ההגעה להשקעת הפרוייקט החדש של רמי קלינשטיין ונעם חורב – ״מתנות קטנות״ אך ממש בדקה ה-90 ביטלו את הגעתם ובחרו שלא להגיע. לפורטל עומרי חיון נותר רק לתהות, האם מדובר במשבר נוסף בזוגיות? אולי פחד מהקורונה? אז זהו, שלא. בנו של ליאור נרקיס שבר את הרגל, ולכן נאלצו הזוג המפורסם להשאר עמו בבית ולסייע בהחלמתו.

כך או כך – נאחל רפואה שלמה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן