שיקרו לכם בפרצוף: עינת מ"חתונה ממבט ראשון" מכירה את לירון!!!

בימים אלו משודרת על גבי המרקע הטלוויזיוני התכנית "חתונה ממבט ראשון", עינת בן משה, הכלה האחרונה שנישאה בריאל  באה מרקע מיוחד ואף סוגנן במיוחד, ובאילן היוחסין המשפחתי שלה ניתן למצוא את לא פחות מאשר יפעת ורוני אירני, שנחשבת לאחת מבעלי רשת האופנה הגדולה והמפורסמת "פקטורי 54" – אז מה המשמעות של זה? ואולי האם זה ההסבר לארון הבגדים המוגזם של בן משה?

כולנו מכירים ואוהבים את התכנית חתונה ממבט ראשון שנחשבת לתכנית מציאות ישראלית, המבוססת על פורמט דני מצליח, שבה שני אנשים זרים, נפגשים לראשונה בחתונה שלהם. את הפרק הראשון של התוכנית שידרה בערוץ 2 הזכיינית קשת ב-30 באוקטובר 2017, אלא שמאז הספיקה התכנית לעבור מספר גלגולים, וכיום היא משודרת בקשת 12.

בשבת האחרונה, צעדו במסגרת התכנית בשביל חופה הזוג האחרון והסופי בהחלט של העונה הרביעית והנוכחית של "חתונה ממבט ראשון", עינת בן משה ולירון פז. לירון פז בן ה- 30 הוא בוגר לימודים לתואר ראשון במשפטים ועוסק בעולם הייעוץ האסטרטגי וחובב ספורט מושבע, ואילו עינת בן משה בת ה- 32 היא רואת חשבון במקצועה שחזרה לארץ אחרי שנים רבות בניו יורק כדי למצוא אהבה ולהקים בית במדינת ישראל.

אלא שלפורטל עומרי חיון נודע כי לבן משה, המתגוררת כיום בדירה של המשפחה במגדלי יוקרה בלב תל אביב יש קשר משפחתי מפתיע ואפילו מיוחד שיצליח להרים אצלכם גבה. בן משה היא אחות של אשת העסקים יפעת אירני הנשואה לרוני אירני והשניים הם מהבעלים הגאים של רשת אופנת המותגים הגדולה הבולטת היוקרתית "פקטורי 54". מה שבטוח שלבן משה, שגם עובדת בעסק המשפחתי של גיסה יש במלתחה קולקציה מרשימה של בגדי מותגים יוקרתיים ואנחנו סקרנים לדעת איזה עוד לוקים מתכננת בן משה להמשך העונה…

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן