מזעזע ומפחיד: כוכבת הריאליטי של ערוץ 12 רצחה את בתה!

רצח לאור יום! אריאל רובינסון זוכת העונה ה-20 של התכנית המוכרת: "הבשלנים הכי גרועים באמריקה" אימצה את בת השלוש ואת שני אחיה, ועכשיו, זמן לא רב לאחר האימוץ, היא מואשמת כי התעללה בילדה עד שמתה, על המקרה הנורא אומרת סבתה של הילדה: "נאמר לנו על ידי הסוכנות שהם אנשים אכפתיים ואוהבים". אז מה באמת קרה שם? פורטל עומרי חיון יצא לבדוק

"הבשלנים הכי גרועים באמריקה" היא תכנית ריאליטי אוכל, 16 מתמודדים חסרי יכולות קולינריות נשלחים למחנה אימונים כדי לשפר את יכולותיהם במטבח. התכנית לא נחשבת לתכנית בולטת במיוחד, כזו שזוכה לסיקור משמעותי, אולם ביום ה' האחרון דווח באתר TMZ כי זוכת העונה האחרונה של תכנית הריאליטי, אריאל רובינסון בת ה-29, נעצרה באשמת רצח ילדה בת 3. בנוסף אליה, נעצר ונאשם גם בעלה, ג'רי רובינסון ועתה אלו ממתינים להחלטת הדין אדוותם.

עם עליית אותם דיווחים הקשר הישיר בין רובינסון ובן זוגה לילדה המנוחה, ויקטוריה סמית', עוד לא היה ידוע – אך אתמול התברר כי אותה ילדה הייתה בתם המאומצת, וכי היא הייתה ילדת אומנה עד שאומצה על ידי השניים. ב-14 בינואר האחרון, המשטרה מצאה ילדה מחוסרת הכרה בביתם של הזוג בסימפסונוויל, כאשר רובינסון ובעלה נאשמים כעת בכך שהלמו בילדה מספר פעמים באמצעות חפץ קהה, ובכך גרמו למותה. בינתיים, רשת Food Network בה משודרת התכנית הורידה מהאתר שלה את כל פרקי העונה בהם רובינסון השתתפה.

מאז פרסום הפרשייה שהצליחה לעורר סערה רבה, אתר TMZ פרסם סרטון משנת 2019 בו רובינסון מבצעת מופע סטנד-אפ, שמעלה את התהייה האם הכתובת הייתה על הקיר?? והאם היה ניתן לגלות את זה כבר בעבר? במופע המדובר, רובינסון מדברת על ניסיונותיה הרבים לאמץ ילדה, ומספרת בהרחבה על ביקור הבית של העובדת הסוציאלית שתפקידה היה לבדוק אם רובינסון כשירה או לא כשירה להיות הורה. "כשהעובדת הסוציאלית הגיעה, אמרתי לבעלי 'היינו צריכים לנעול את שני הילדים שלנו בכלובים, כי אחרי שהיא תפגוש את שניהם אין מצב שהיא תיתן לנו עוד אחד", נאמר בסרטון – ולכן נשאלת השאלה, האם הכתובת היתרה על הקיר? אלא שלא כאן מסתיים הסרטון, כאשר היא מוסיפה ומספרת כי כאשר הילדים צועקים בחדר הסמוך היא השיבה להם: "תסתמו לפני שאעלה לשם ואתן לכם אגרוף בגרון!". בסוף המופע המאולתר, רובינסון סיכמה והודתה כי בסופו של דבר האימוץ אושר והתקבלה ההחלטה כי היא יכולה לאמץ בהצלחה, והילדה אמורה להגיע אליהם בקיץ.

 

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן