ממשיכה לעורר סערה: מה עשתה מירב מיכאלי הפעם?

בימים האחרונים הרשת גועשת עקב הפיכתה של מרב מיכאלי לאם באמצעות אם פונדקאית, ואודת הנסיעה המדוברת שלה לחו"ל, אלא שהביקורות לא מפסיקות להגיע והפעם – מכיוון לא צפוי…

חברת הכנסת מירב מיכאלי, שנחשבה לאל-הורית האולטימטיבית ביותר, אולי אפילו הדוגמא שכל אל הורית נתלתה בו והשתמשה בו כדי להצדיק את הבחירה האישית שלה, החליטה להביא ילד לעולם בתהליך פונדקאות. כיום, בעקבות המעשה של מיכאלי, האל-הוריות מרגישות נבגדות, ההוריות שמחות לאיד, ומה קורה עם מה שמיכאלי מרגישה?

כזכור לכולנו, שרת התחבורה בישרה על לידתו של בנה -אורי, בנה המשותף עם בן הזוג ליאור שליין, אחרי שספגה ביקורת חריפה על נסיעה למרות המלצות הממשלה להימנע מנסיעות מיותרות לחו"ל עקב נגיף הקורונה שמתפרץ בחוזקה. מיכאלי אמרה לא אחת כי לא התכוונה להרחיב את משפחתה. "ככל שעבר הזמן הבנתי עד כמה ליאור רוצה את זה, ובחרתי ללכת איתו למסע הזה".

כחלק מהמידע אותו בחרה מיכאלי לשתף, היא גם חשפה שניסתה בעבר להביא תינוק בטיפולי פוריות פעמים רבות, אך בסופו של דבר בחרה להביא תינוק לעולם בפונדקאות עקב אי הצלחה של הליך הפוריות.  הטיסה עוררה סערה ציבורית קשה ומיכאלי (54), ספגה ביקורת נוקבת על כך שאינה מראה דוגמה אישית כשרה בכירה ומן הראוי שתבצע בדק בית. בשבוע שעבר כתבה בפייסבוק השרה כך: "בפעם הראשונה שליאור אמר לי בואי נעשה ילד, הייתי בטוחה שזה פאנץ'. אחרי הכול הוא סאטיריקן, ומדובר בי, וידוע שאין לי כוונה לעשות ילדים. כשהוא המשיך, חשבתי שהוא אומר את זה כי זאת דרך מקובלת בתרבות שלנו להגיד 'אני אוהב אותך'. הרבה מאוד זמן חשבתי שזה יעבור. כי בעיניי, החיים שלנו באמת היו ממש נהדרים כמו שהם. אבל ככל שעבר הזמן הבנתי עד כמה הוא רוצה את זה. הסתכלתי עליו, ואהבתי אותו. ובחרתי לחיות איתו ובחרתי ללכת איתו למסע הזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן