יצאו מהמשבר? אייל גולן ודניאל גרינברג ברגע אינטימי סודי

הזמן עושה את שלו? נראה שהזמר המפורסם אייל גולן ואשתו דניאל גרינברג הצליחו לשים את הוויכוחים, המחלוקות, אי ההסכמות והריבים מאחור והמשיכו קדימה, הלאה לקראת האירועים המשמחים באמת בחייהם. רגע לפני שיהפכו להורים לשניים, הם מקפידים לערוך לביתם הבכורה, מיאל בוק צילומים מתוק ומפתיע במיוחד – ואייל? מפרגן כמובן!

בשבועות האחרונים בוערת ביצת הסלבס בריב המתוקשר של אייל גולן ואשתו דניאל גרינברג, אבל נדמה כי דווקא בימים שבהם האש והלהקה בוערת, מקפידים הזוג לנסות ולכבות את השריפה באמצעות צילומים מתוקים במיוחד של בתם המשותפת- מיאל. האם מיאל תצליח ליישר את ההדורים?

גרינברג שנכנסה לחודש התשיעי להריונה וצפויה ללדת ממש בקרוב, הקפידה לעשות בוק משותף ידח עם בעלה אייל גולן ובתם המשותפת מיאל. והפרגון מצד אייל גולן? לא איחר להגיע, הזמר המפורסם שיתף תמונות של מיאל מסט הצילומים, אבל לא שכח גם לעלות לרשתות החברתיות תמונה של דניאל ההריונית ביחד עם בתם מיאל וכתב לצד התמונה בסטורי שהעלה: "יפות שלי". אך כך, נראה כי נכון לכתיבת שורות אלו השקט חזר לבית גולן-גרינברג, ואחרי תקופה לא פשוטה של עליות ומורדות (ובעיקר מורדות), משברים ושיחות רבות על פירוק החבילה ואפילו על גירושים הצליחו השניים להניח משקעים מאחור והחליטו לפתוח דף חדש לקראת בואו לעולם של התינוק השני המשותף שלהם – האם התינוק יפתור את כל הצרות? ימים יגידו…

כזכור לכולנו, לפני שבועיים דניאל גרינברג ארזה תיקים ועזבה את ביתה ברחובות שם היא מתגוררת עם בעלה אייל גולן ובתם המשותפת, מיאל. גרינברג לקחה את מיאל והשתיים עברו להתגורר בבית הוריה של גרינברג, ולא כחלק מהמשבר שחווים הזוג בנישואים אלא לאחר שבאו במגע עם אחותה של דניאל, שהתגלתה כחולה מאומתת ודניאל ובתה נאלצו להיכנס לבידוד, בכדי לא לסכן את אייל. אלא שמאז הספיקה כבר גרינברג לחזור חזרה לביתה המקורי, יחד עם אייל גולן.

קרדיט צילומים: ירדן קפלן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן