סוף למשבר! אייל גולן דניאל גרינברג נצפו בהופעה ובילו לילה במלון

הצעד הזה שביצעה דניאל גרינברג כנראה מבשר שהמשבר בינה לבין אייל גולן הגיע לסופו – כל הפרטים בפנים

דניאל ואייל גולן שוב נראים יחד בציבור. רק לפני שבועיים המצב בין השניים היה רחוק מלהיות כפי שהוא נראה ועל פי מקורבים המשבר הזוגי רק הלך והחריף. כל זה קרה בזמן שגרינברג נמצאת בחודש השמיני להריון השני שלה ונושאת את בנו של גולן. "דניאל מציירת תמונה שהכל בסדר על מנת לשמור על הילדים מגל תקשורתי קשה ומתוך כבוד לאימהות שלהם", סיפר ל"מאקו" חבר של השניים, "הם חווים טלטלות קשות מאוד, אבל היא עובדת קשה בשביל ששום דבר לא ידלוף".

עתה מתברר כי השניים נראו יחד לא רק באירוע של חבר שחגג יום הולדת.  מסתבר שאחרי שדניאל ומיאל סיימו את הבידוד בבית הוריה של דניאל, בעקבות העובדה שקארין, אחותה של דניאל, נמצאה חיובית לקורונה. בתום הבידוד השתיים חזרו הביתה לבית המשפחה שברחובות. אז למרות השמועות על משבר שחווים השניים בשבועות האחרונים,  הם חגגו בתל אביב, שם נערכה מסיבת יום הולדת של חבר קרוב.

בנוסף לכך גם נסעה דניאל היישר מאילת לקיסריה להופעה של גולן, והגיעה באמצע ההופעה. מיד לאחר מכן היא נשארה ללון איתו בבית מלון באזור, והבוקר היא נסעה ישירות לבית הוריה לאסוף את מיאל, אחרי שהשתיים היו בנפרד זו מזו לאחרונה עקב ההופעה של אייל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן