"ההפקה רמאית, זה מתוכנן – הם הדיחו את ג'קו מפחד שיזכה"

אורן אסיו ורון שחר זעמו בעקבות ההדחה האחרונה, אורן אוסידו יוצא נגד "האח הגדול": "בזיון של הפקה" אורן אסידו. במשדר ההדחה בו עזב בסופו של דבר ג'קו אייזנברג את בית "האח הגדול" לא עבר חלק לדייר העבר אורן אסידו, שהחליט להגיב על העניין ולהגיד כי התנהלות ההפקה בזיונית בעיניו וכי הם אלו המכוונים את העונה

השף אורן אוסידו כוכב משחקי השף שהשתתף בעונה האחרונה של האח הגדול והגיע לגמר הגדול יוצא נגד הריאליטי בו לקח חלק. אמש, יום שבת, עזב את הבית ג'קו אייזנברג לאחר שדיירי הבית הצביעו להדחתו, בעוד הקהל בבית קבע דווקא כי רומי גיאור צריכה להיות המודחת הבאה. השף אוסידו כתב פוסט נוקב נגד החלטות ההפקה ומסביר כי זו אחת הסיבות לרייטינג הנמוך של העונה.

"כמעט ולא ראיתי אף פרק העונה הזאת, ומי שמכיר אותי יודע שלעולם אני לא נכנס ולא מביע דעה בדברים האלה, אבל אתמול יצא לי לראות את עניין ההדחה ההזויה הזאת וזה היה מתבקש שאגיב, ויש לי ככ הרבה מה להגיד עליה. אני אקצר ואגיד שזה בזיון של ההפקה, שבירת אמון הקהל, נידוי חברתי מזעזע, כיוון מדויק של ההפקה לכאורה של כל העונה הזאת בעצם. אני לא מכיר את ג'קו ולא את רומי ולא כל כך מעניין אותי מה קורה שם בבית, אני מתייחס על ההדחה עצמה ועל הסיטואציה המבישה הזאת. כנראה שבגלל הדברים האלה ממוצע העונה עומד על 11 אחוז רייטינג , מביך". (הממוצע המוערך המדווח הוא 13.6 רייטינג)

גם המגיש של "המירוץ למיליון" שעובד ברשת 13 כתב שההתערבות ברורה ושדיירי הבית בחרו בדיירת שקל לנצח בגמר ופחדו מג'קו ולכן העיפו אותו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן