הישרדות 22 – הזכיינית רשת מדיחה את ערוץ 10 ורוכשת את זכויות השידור של הישרדות

רשת, אחת מזכייניות ערוץ 2 הודיעה היום לתדהמתם של בעלי ערוץ 10 כי רכשה את זכויות ההפקה והשידור לתוכנית הריאליטי הישרדות. ההחלטה האסטרטגית של רשת מגיעה בטיימינג מופלא לאחר עונה דרמטית ומדוברת של הישרדות VIP.

מרשת נמסר: "רשת נמצאת בתקופה מואצת של עשייה טלוויזיונית מזה כשנתיים, הן בתחום היצירה הישראלית במקורית והן בתחומי הבידור והראליטי. אנו שמחים על הצטרפותה של 'הישרדות' ללוח השידורים. רשת תמשיך לעשות טלוויזיה משפחתית, ערכית וחיובית, תוך שמירה על אחריות ציבורית, בכל אחד מהז'אנרים".

מחברת CASTAWAY נמסר: "נהנינו לעבוד עם ערוץ 10 לאורך השנים. בחרנו ברשת להמשך עתידה של הסדרה בישראל, זאת בזכות יכולות ההפקה והביצוע הגבוהות שרשת הציגה בכל הטיפול בפורמטים הבינלאומיים שברשותה, וכן בזכות סט הערכים עליהם מושתת החברה. רשת הטעתה את castaway לחשוב שערוץ 10 כבר נסגר"

מערוץ 10 נמסר: ״עתידו של ערוץ 10 נמצא בידיה של ממשלת ישראל שמעכבת כל הסדר שיאפשר את המשך פעילותו של הערוץ גם בשנים הבאות, ויש מי שמנסה לנצל את המצב לטובתו. כפי הנראה רשת, אשר מייחלת לחזרתה לימי המונופול, הטעתה את חברת castaway לחשוב שערוץ 10 כבר נסגר. הזכויות לשידור הישרדות הן של ערוץ 10, וישראל 10 תנקוט בכל הפעולות המשפטיות על מנת להבטיח את כל זכויותיה".

פורטל עומרי חיון ימשיך לספק לכם סקופים בלעדיים מהישרדות גם אצל בעליה החדשים! אל תשכחו לעשות לנו לייק בפייסבוק >> בקרוב תחשף באופן בלעדי שלישיית הגמר בהישרדות VIP!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן