כוכבת "המירוץ למיליון" שני אלון חושפת "שוטר ניסה לאנוס אותי"

פרשת שי אביטל מביאה עוד צדדים של כוכבות שמתלוננות על הטרדות מיניות – כוכבת המירוץ למיליון סיפרה על הטרדה שעברה על ידי שוטה שבהמשך אף הודח מתפקידו

נראה כי התקופה בה מפורסמות עברו הטרות נמשכת ועתה הגיע תורה של שני אלון מהמירוץ לחשוף סיפור דומה: " אני חושפת פה לראשונה משהו שחשבתי שקברתי עמוק באדמה. כשהייתי בת 23 אחי עבר תאונת דרכים קשה הוא היה מאושפז בבית חולים וכל המשפחה עשתה משמרות שלרגע אחד הוא לא יהיה לבד. סיימתי משמרת כפולה כמלצרית ונסעתי לבית החולים. לפתע שמעתי קול ממיקרופון שאומר לי לעצור בצד , ראיתי רכב גדול ושוטר אמר לי תעצרי בצד את בלי חגורה. הבנתי שעשיתי טעות ועצרתי בצד, הלב שלי דפק על 200."

"השוטר ניגש אליי ואמר, עשית עבירה חמורה, את מודעת לזה? מסמכים בבקשה. אמרתי לו שאתה צודק אבל אחי בבית החולים, ואני חייבת להגיע למשמרת. הגשתי לו את המסמכים והוא אמר לי גשי אליי לרכב את מקבלת דוח. השוטר הכניס את הנתונים למחשב החזיר לי את המסמכים ומשום מקום בתוך שניות פשוט התחיל לגעת בי ואני קפאתי במקום כמו אבן. כמו בטון".

"הרגשתי כאילו הגוף שלי יצא מהמקום שלו, שאני מרחפת.  בשבריר שנייה, הדפתי אותו בכוח רב וברחתי מהרכב כמי שבורחת מאש בוערת. נכנסתי לרכב עם נשימות כבדות, נעלתי את הדלתות ונסעתי. הייתי בסערת רגשות מטורפת, מוצפת. עצרתי את הרכב כדי לנשום וראיתי את הרכב של השוטר חולף על פניי הרכב שלי. נסעתי אחריו וצילמתי את מספר הרישוי שלו וטסתי לבית החולים, שם היו ההורים שלי ובכיתי".

"בבוקר הלכתי עם אמא שלי והגשתי תלונה במשטרה. השוטר נתפס בזכות צילום מספר הרישוי, מסתבר שהוא בכלל לא היה שוטר תנועה, אלא שוטר שתפקידו להעביר אסירים. הוא הודח מתפקידו. עד לאותו רגע ששמעתי את הסיפור עם שי אביטל, לעולם לא דיברתי על הנושא הזה. קברתי אותו עמוק בנשמה שלי. את הפצע שהוא השאיר בנשמה שלי אי אפשר לקחת הוא יישאר לנצח. באותו רגע בדיוק, הילדה שבי מתה. עברו מאז 12 שנים. היום אני אמא ויש בי פחד, פחד על הילדה שהבאתי לעולם". בהמשך השוטר הודח מתפקידו והפצע נותר כואב לאורך כל השנים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן