נשיקות על המסך אבל האם איתמר וקארין מ"חתונה ממבט ראשון" נפרדו?!

איתמר וקראין נפרדו? מה קורה בזוגיות של "חתונה ממבט ראשון" – המומחים חושפים

איתמר וקארין נסעו לירח הדבש והחלו להכיר אחד את השנייה לעומק. נושא הזוגיות עלה בשיחות שלהם, אבל גם תחום הפרידות. הנושא הפך לחם כאשר ענים ה"היעלמות" של אחד משני הצדדים קרה בעת סיום הקשר. בשיחה השבועית בפודקאסט "חתונה ממבט ראשון", יובל פגי ועידו פורת התייחסו לנושא: "קארין לא צריכה לפחד מגוסטינג כי לאיתמר יהיה קשה לעשות את זה בפורמט הנוכחי", אמרה יובל, "גוסטינג זה לא המנגנון הכי פסול בעולם, אבל אני יכולה להבין את הפצע העמוק של מה שקארין מתארת, על האדם שהייתה איתו בקשר רציף של שנה בשיחות".

עידו אמר: "לא יכול להגיד שאני שלם עם זה, ואני תוהה האם אנחנו מעט רעים אולי? נדמה לי שהוא קצת חשש, איתמר הבין מה הדעה של קארין בדבר הזה". יובל התייחסה לתופעה: "אנשים עושים את זה. זה נורא אינדיבידואלי, אבל ברמה האישית שלי, לא בטוחה שתמיד כזה דחוף לי לשמוע ש'היה נורא נחמד ואת חמודה אבל פחות מתאים"'.

לסיכום אמרה:" יש סוגי קשרים שבהם יותר הגיוני בעיניי לעשות מסמוס, מדברים פחות, עובר שבוע, לאט לאט עד שקאט לאחרי שנה ונפגשים ברחוב ומתעלמים אחד מהשני". אז אולי ירח הדבש של קארין ואיתמר עוד לא נגמר, אבל כבר רואים למרחקים את החיבור ביניהם. ביחד הם יצאו לדרך משותפת בתהליך של "חתונה ממבט ראשון" ואנחנו נמשיך לעקוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן