ככה היא התקבלה ל"האח הגדול" ? שי מיקה היתה בזוגיות עם הסוכן שי אביטל

האם שי מיקה התקדמה לכאורה דרך המיטה בשביל להכנס להאח הגדול? גורמים בתעשיה מתלחששים בנושא ונראה כי קצת לפני הכניסה שלה לבית היא הייתה בזוגיות עם שי אביטל הסוכן החשוד בהטרדות מיניות לכאורה. 

גורמים בתעשיה מתלחששים בנושא ונראה כי קצת לפני הכניסה שלה לבית היא הייתה בזוגיות עם שי אביטל הסוכן החשוד בהטרדות מיניות לכאורה. לפני חמש שנים סוכן הדוגמניות שי אביטל חגג לעצמו מסיבת יום הולדת מרשימה בוילה יוקרתית שנשכרה לצורך האירוע בישוב כרם מהר"ל. עשו את כל הדרך לצפון: אסתי גינזבורג ובעלה עדי קייזמן, שי מיקה, נטע אלחימסטר, טיטי איינאו, דור רפאלי, רון אלוף, מיטל דה רזון ושלל מיוצגים מסוכנות "עלית".

גורמים בתעשיה מתלחששים בנושא ונראה כי קצת לפני הכניסה שלה לבית היא הייתה בזוגיות עם שי אביטל הסוכן החשוד בהטרדות מיניות לכאורה. במשטרה קוראים למי שנפגעה מאביטל, השוהה כעת בטורקיה, להגיע לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה כאשר התלונה השנייה הוגשה אמש, לאחר שמתלוננת ראשונה הגיעה לתחנת המשטרה והגישה תלונה נגד הסוכן, ששורת נשים ודוגמניות שעבדו תחתיו מסרו עדויות לתכניות "הצינור" ו"חשיפה" בהן האשימו כי תקף אותן מינית.

כידוע, סוכן הדוגמניות, שי אביטל, ייצג את הדוגמניות המובילות בתעשיית הבידור הישראלית. מטיילור מלכוב, דרך קורל סימנוביץ' ואסתי גינזבורג ועד נטע אלחמיסטר, כולן היה אצלו – לפחות עד פרסום התחקיר אודותיו שלפיו פגע לכאורה בצעירות רבות שעולם הזוהר קסם להן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן