רוסלנה רודינה שתקה בפרשת אייל גולן אבל נכנסת חזק בשי אביטל הסוכן

בניגוד לפרשת אייל גולן והקטינות, אז רוסלנה רודינה נמנעה מלהגיב ורק טענה שלא ראתה דבר ממה שמדברים עליו בחדר החקירות – הפעם ברשת אביטל היא מגיבה ובענק

רוסלנה רודינה לא אהבה את זה שיצאו עליה ברשת על כך שהיא מגיבה על פרשת אביטל בזמן שעל פרשת גולן היא לא פצתה פה. היא העלתה פוסט: "כמה צרות עין וכמה חיפוש כותרות, כי אולי אתם האחרונים שמעבירים להם את האייטמים. שנים על גבי שנים שהתייחסתי והתמודדתי עם הפרשה הזו ולא זכור לי ששתקתי".

עוד כתבה: "מספיק לחפש אש במקום שבו המדורה כבר לא בוערת!! תתביישו לכם. לחזק נפגעות זה לא להתייפייף. ומי שחושב ככה הוא מעוות. תחפשו אייטם יותר מעניין לחבר חלקי פאזל מקופסא אחרת זה לא ממש חוכמה. אני חייבת לומר לכל הבנים והבנות שרוצים להיות חלק מהתעשייה. התעשייה היא לא כזאת, אף אחד לא צריך לשלם על בוק ואף אחת לא צריכה לפתוח רגליים כדי להתקדם. סוכן שמאמין בך עושה הכל בשבילך, והוא זה שלוקח על עצמו את הבוק ואת כל מה שקורה מסביב כי ברגע שתתחילי לעבוד הם יראו את הרווח".

לסיכום אמרה: "אני כל כך מאוכזבת בשביל כל אותן נערות תמימות שרק רצו להגשים חלום, ששילמו כזה מחיר כבד, זה מחליא אותי, פשוט ביזיון אחד גדול. מקווה שאחרי מקרה כזה, דברים לא יחזרו על עצמם. חיבוק ענק לכל הגיבורות שהחליטו לשים סוף, בזכותכן זה קרה, תרימו את הראש, נשאר לנו לומר לכם תודה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן