סערה ב"האח הגדול" – משבר חריף בין אייל ברקובר לציפי רומנו

הבחור בחר להגיד לציפי רומנו מדוע היא פחות טובה ממנו במסגרת המשימה וזה נגמר בפיצוץ ענק בבית האח הגדול אמש

אייל ברקובר הטיח בציפי שהיא נכנסת למקומות שלא נוגעים אליה ומתנהגת בצביעות בכך שהיא אומרת משהו בחדר אחד ובחדר אחר אומרת משהו שונה שמצדיק בדיוק את המשהו ההפוך והעלה את המקרה של אורן ומאיה בו לטענתו צידדה בשני הצדדים. ציפי שלא אהבה את מה שהיה לאייל כינתה אותו "שקרן" בנוסף לכך שטענה שהוא סכסכן קודם לכן ובכך שהוא לא מדויק והשמיעה שלו סלקטיבית בכל הנוגע לפרשה.

אורן חזן צידד באייל ותמך בו במהלך ההטחה שלו בציפי ולאחר מכן עומר התערב וכעס על כך שאייל יצא יחד עם אורן על ציפי – "שתיים על אישה אחת". נראה כי הרוחות בבית "האח הגדול ממשיכות לסעור והפעם, האח מוסיף עוד קיסם למדורה במסגרת המשימה השבועית בהם נבחרו אייל ברקובר, אורן חזן וציפי רומנו ללוליינים המעופפים של הבית.

האח נתן להם לבחור דייר או דיירת בבית שפחות טובים ממנו ולתת להם למסור טיעון בנושא מול כולם! אורן חזן פתח בדברים על מאיה בצלאל עסיס בהם אמר: "אני מרשה לעצמי לעוף עלייך בענק, כי אני לא נהגתי כמותך ובחיי לא נהגתי כך, ואני מרשה לעצמי להאמין ולבחור שאני בחיים לא אהיה. קחי טיפ ממני, תפסיקי לספר סיפורים, תשלטי רגע בכעסים. תתחילי להתנהג כמו בן אדם שאת מספרת שאת וממש לא כמו האישה הרעה שאת נוהגת בימים האחרונים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן