אלין כהן נגד אורן חזן: "שוביניזם, בריונות, אלימות מילולית וגזענות"

הקרב בין אורן חזן ומירי כהן הגיע עד לביתה של מירי. "רוצים שוביניזם, בריונות, אלימות מילולית, גזענות ותת רמה אנושית כלפי נשים? אז תצביעו לאורן חזן"

הקרב בין אורן חזן ומירי כהן הגיע עד לביתה של מירי. כזכור, חזן אמר למירי כי היא צבועה ואילו כהן התעקשה שהיא אוהבת את כל דיירי הבית. בתום העימות מצאה עצמה כהן עצובה ובוכה בחדר האח. אלין כהן לא נותרה חייבת והחליטה לתקוף את הח"כ בדימוס עם פוסט נוקב במיוחד.

אלין האשימה את חזן בגזענות וחרפתיות. היא כתבה: "עד כאן אנחנו בשנת 2021. אין מקום לתת במה בערוץ מרכזי לאדם שוביניסט, גזען, קיצוני, בוטה, ביריון. נגמרו הימים האפלים בהם אנשים פסולים הכתיבו לנו, ולנשים בפרט את החיים. צריך להוקיע אותם מאיתנו ובשום מקרה לא לתת להם במה להתנהג בצורה פרימיטיבית ופסולה כלפי נשים ואנשים".

"רוצים שוביניזם, בריונות, אלימות מילולית, גזענות ותת רמה אנושית כלפי נשים? אז תצביעו לאורן חזן. האיש שמשפיל ופוגע בנשים עקב היותם נשים. רוצים חברה מתוקנת , ושוויונית , אמיתית עם אהבת חינם והבעת הוקרה לעוצמה נשית , אל תתנו יד ואל תצביעו לאדם הזה שפועל בסכסכנות ומניפולציות בלתי נתפסת. אדם שהוקיעו אותו מכל מערכת שהשתייך אליה בעבר מנסה לחדור לחיינו שוב בגרסה חמורה ומסוכנת יותר. אמא שלי היא רק אחת מהנשים שנפגעו מאורן חזן. רק אחת. בשבועיים בבית הוא כבר הספיק לרמוס ולהשפיל 3 נשים."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן