חשיפה! למה באמת לירון ויצמן לא הופיעה באח הגדול אמש?

השמועות החלו לצוץ בקרב הגולשים ואנחנו נדרשנו לבדוק מה בדיוק קרה ללירון ויצמן שלא הופיעה אמש באח הגדול

למה לירון ויצמן למה הופיעה באח הגדול אמש? השמועות ברשת רצו בלי הפסקה, חלק אמרו בגלל מחלה מסתורית וחלק תהו כי יש אולי משבר בינה לבין גיא זוארץ. בסוף התברר כי היא צילמה במקביל את אקס פקטור והשעות לא התאימו לה הפעם. כזכור, רק לאחרונה ויתמן דיברה על הויתורים הרבים שהיא צריכה לעשות בשביל לככב באח הגדול.

"לא עוברת יממה בלי שהעולמות האלה מתנגשים. הבנות שלי קטנות, קרני בת שש ואמי בת שנתיים. אני רוצה להיות אמא הכי טובה וטוטאלית, לדעת בכל רגע איפה הן, לשמוע איך היה להן בגן, להיות על הכל ובתוך הכל, וכשיש לך קריירה אינטנסיבית, אין ברירה, זה לא תמיד יהיה מאה ממאה, וצריך לדעת להתפשר".

"אני אסתכן בקלישאה: אמא מאושרת היא אמא טובה, ואמא שמגשימה את עצמה היא אמא נהדרת, ולכל אמא מתאים משהו אחר. אנחנו לא מאותו פס ייצור רק מעצם העובדה שאנחנו אמהות. כשאני רואה איך קרני מסתכלת עליי לפני ואחרי ימי צילום, אני שומעת על החלומות שלה וכמה שהיא רוצה להגשים את עצמה, זה מרגש אותי. לפעמים אני אפילו משכיבה אותה לישון ואומרת לה: 'קרני, מחר אני לא אהיה, אני בצילומים ואחזור מאוחר, זה קצת חבל לי'. ואז היא זו שמעודדת אותי ואומרת לי: 'אמא, הכל בסדר, את הולכת וחוזרת, את עובדת ונהנית, את מעולה'. הבנות שלי מגיל אפס שומעות כל היום – אמא הולכת וחוזרת, אמא הולכת וחוזרת. הן ממש רגילות, וזה בינתיים עובד לנו לא רע. העובדה שיש לי סביבה תומכת של בעלי והמשפחה המורחבת שלנו, עוזרת לי לתחושה שיש על מי לסמוך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן