נטע אלחמיסטר הודיעה: "עוזבת את הסוכנות של שי אביטל" – המשטרה פתחה בחקירה

הדוגמנית המובילה של הסוכן שי אביטל מסיימת את ההתקשרות העסקית איתו, בשל העדויות השונות על התנהגותו המינית הפוגענית, לכאורה. גם טיילור מלכוב, אסתי גינזברג וקורל סימנוביץ' יצאו נגדו

נטע אלחמיסטר, הדוגמנית המובילה של סוכן הדוגמניות שי אביטל, הודיעה לתקשורת כי היא נפרדת מניהולו בשל העדויות השונות על התנהגותו המינית הפוגענית, לכאורה. בנוסף נפתחה חקירה במשטרה בזמן שאביטל עצמו טס לחו"ל וטען שזה נסיעה מתוכננת מראש ולא בגלל התחקירים של גיא לרר ברשת 13 וחיים אתגר בקשת 12 ועוד כתב רן בוקר מווינט את הסיפור המלא

בכך תצטרף אלחמיסטר לדוגמניות וכוכבת הרשת טיילור מלכוב, שהודיעה מוקדם יותר היום (א') כי היא עוזבת את הסוכנות של אביטל. גם הדוגמניות אסתי גינזברג וקורל סימנוביץ' יצאו נגדו מוקדם יותר.
סימנוביץ' כתבה באינסטגרם: "כמו כולם, גם אני נחשפת בימים האחרונים לעדויות והגילויים הקשים על שי אביטל", כתבה. "הדברים והסיפורים שצפים עכשיו הם חמורים מאוד! וקשה מאוד המחשבה שהם מיוחסים לאדם שחשבתי שאני מכירה טוב. כבחורה, אני מחזקת את כל אותן בנות שהיו בחושך עד כה. מייחלת לכך שצדק יעשה ואמת תראה אור". היא הוסיפה: "אציין שסיימתי את ההתקשרות שלי עימו".

מלכוב כתבה מוקדם יותר היום: "חשוב לי להבהיר שאני מגנה בתוקף כל סוג של הטרדה מינית פיזית או מילולית ואין לזה שום מקום בחברה שלנו. לאחר הפרסומים בימים האחרונים, אחרי שנה משותפת החלטתי להיפרד מסוכנות עלית ומשי אביטל. לבי עם הבנות שעברו חוויות קשות. זה לא מגיע לאף אחת. כמו כן חשןב לי לשתף שההיכרות שלי עם שי הייתה אחרת וזו העת להודות לו הדרך המשותפת. נכון, האשמות בן בגדר האשמות כרגע, אבל בסוף השבוע האחרון הגיעו גם אלי פניות והחלטתי כי אני לא יכולה להמשיך בפעילות המשותפת. אין לי ספק שעלי לקחת אחריות ולהעביר את המסר החשוב הזה".

אסתי גינזבורג, שהייתה אחת המיוצגות הוותיקות של אביטל, אומנם עזבה את אביטל כבר לפני שנה לדבריה, אך עדיין בחרה להתייחס לנושא: "מאז שהחלו לצוץ הפרסומים על התלונות נגד שי אביטל, מתהפכת לי הבטן. אחרי שראיתי את הכתבות ששודרו בטלויזיה אתמול, ואת הפרסומים והעדכונים שאחריה, אני ממש חסרת מילים. אני נדהמת וכואבת לגלות שמי שאני מכירה כדמות ׳אח גדול׳ במשך למעלה מ15 שנה, היה ככל הנראה דמות כל כך טראומטית עבור כל כך הרבה בנות ונשים אחרות".

"כאב לי במיוחד לראות פרסומים בהם נראה לכאורה כאילו שי השתמש בשמי בהתכתבויות, בנסיון להעניק לאותן בנות תחושת בטחון. ליבי ומחשבותיי נמצאים עם כל מי שנפגעה בכל צורה. אציין ששי לא מייצג אותי כבר למעלה משנה. לכל הבנות שמצאו את האומץ לדבר, אני מצדיעה לכן. לכל הבנות שעדיין לא דיברו, אני שולחת לכן חיבוק גדול. אתן לא לבד. אני מאמינה לכן. אלו לא שעות קלות עבורי. אמשיך לגבש את מחשבותיי ולראות איך אני יכולה להיות חלק מהפתרון".

בסוף השבוע חשפה כוכבת הריאליטי לשעבר הילה קרוגמן כי חוותה הטרדה מינית מצד אביטל, ופורסמו עדויות נוספות על התנהגות מינית פוגענית מצדו בתוכניות "חשיפה" עם חיים אתגר וב"הצינור" עם גיא לרר. "כמו רבות, הגעתי אליו עם חלום להיות דוגמנית. הוא היה סוכן רציני ושמו הלך לפניו. כשהייתי בת 19 הוא ניסה לנשק אותי, ככה פתאום", כתבה קרוגמן. "רכנתי אחורה ומיהרתי לשנות נושא. מרוב הלם לא ידעתי איך להגיב. זו הייתה הפעם היחידה שהוא ניסה לכפות את עצמו עליי בצורה פיזית. עכשיו כשאני שומעת עדויות של בנות אחרות, כנראה שהיה לי 'מזל'. האמנתי שאם הייתי מספרת הקריירה שחלמתי עליה תלך לפח. כי זה מה שהוא היה עושה – גורם לך לחשוב שהוא מעוניין בך, כדי שלא תראי בזה הטרדה אלא ניסיון חיזור. כי את ילדה צעירה עם חלומות גדולים שלא מבינה כלום מהחיים אז את המטרה הכי קלה, ואם את רוצה להצליח כדאי מאוד שתזרמי או לפחות תסתמי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן