המאמן המפורסם מת בגיל 58

המאמן נפגע ממכונית בעת שרכב על אופניו בסוף השבוע ולא חזר להכרה. קליפורניה בסוף השבוע האחרון הוא מת כשהיה בן 58.

בארצות הברית התפללו לשלומו של גרג קנאפ, עוזר המאמן של ניו יורק ג'טס שאושפז במצב קריטי בבית החולים לאחר שהיה מעורב בתאונה בעת שרכב על אופניו.
"אם כולם יכולים, אז שיתפללו, אנחנו מקווים לנס", אמרה אשתו שארלוט (לזוג שלוש בנות) בראיון לרשת NBC. קנאפ (58) מפורסם בארצות הברית כמי שאימן בעבר את גדולי הקווטרבקים ב-NFL.

הוא נחשב לרוכב אופניים מושבע ונפגע בשבת האחרונה כאשר נהג מקומי סטה לשביל הרכיבה על אופניים והתנגש בו. על פי הדיווחים בתקשורת, הנהג עצר על מנת לסייע לקנאפ. כשחקן לבש קנאפ את מדי קנזס סיטי צ'יפס, לוס אנג'לס ריידרס וסן פרנסיסקו פורטיניינרס בשנות ה-80 וה-90. כאיש צוות אימון עבד תחילה בסקרמנטו סטייט ובהמשך בפורטיניינרס, אטלנטה פלקונס, אוקלנד ריידרס, סיאטל סיהוקס, יוסטון טקסנס ודנבר ברונקוס.

בינואר האחרון הגיע לג'טס כמאמן הקווטרבקים תחת המאמן הראשי רוברט סלאח. הוא היה מאמן הקוורטרבק של ברונקוס כאשר מאנינג זרק ל -5,477 יארד ו -55 בישולים במהלך עונת 2013. שני שיאי ליגה באותה תקופה, ובעונת 2015, אזכי מאנינג הוביל את הקבוצה לניצחון בסופרבול. ארתור בלנק, הבעלים של הפלקנים, היה אחד מרבים מהקולגות לשעבר של כנאפ שפרסמו את תנחומם ברשתות החברתיות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן