הלם! עומרי כספי חוזר בתשובה

בראיון שהעניק סיפר כספי על הקשר שלו לרבי מלובביץ', שהעמיק והתחזק בתקופה שבה שהה עם משפחתו בחו"ל

עומרי כספי דיבר על הקשר שלו לרבי מלובביץ', שהעמיק והתחזק בתקופה שבה שהה עם משפחתו בחו"ל: "לאורך השנים, דווקא בהיותי בחו"ל, התקרבתי יותר ויותר לתורה ולמצוות, לחגיגות ולרבי מלובביץ. כיום אני מרגיש כי היהדות היא משהו בלתי נפרד מעצם הווייתנו. אין 'אנחנו' בלי היותנו יהודים. מורגש באווירה, בכל פרט משמעותי ומשפיע, בחיי האישיים ובביתי עם האישה והילדים, הבית שלנו הוא לפני הכל בית יהודי.

עוד אמר: "שבת וכשרות, גם דברים אחרים כמו תפילה והרבה מעבר, אין אפשרות בלעדיהם. התורה היא תורת חיים ומספקת כלים להתמודד עם החיים, עם הילדים וכן הלאה. אצלנו, ברמה האישית, חשנו עד כמה החיים לפי התורה הביאו המון שקט, המון בריאות נפשית, ואין ספק כי יש קשר ישיר בין הבריאות הנפשית לפיזית. הרעיונות שאליהם נחשפתי עזרו לי ביחסים עם אשתי, ביחסינו עם הילדות שלנו, עם המשפחה המורחבת. קיבלנו כלים מדהימים להתמודדות עם אתגרי החיים".

לסיכום ציין: "כששאלתי איך הרב שומר על צניעות למרות הגאונות האדירה שלו בתורה, הוא ענה: 'אני יודע כמה גדולים ממני היו רבותיי. והדגיש שצריך ללמוד יותר ויש המון להתקדם. בטוח שכל אחד יכול לקחת את זה למקום שלו. מודה כל בוקר על מה שיש לי ומה שאין, ובטח על הזכות ללמוד מאנשים כאלה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן