הלם! אחרי הסולחה – שימי תבורי ובן אל בדרך לדואט מטורף?

אחרי שנים ארוכות של נתק וסכסוך מתוקשר השנים השלימו וכבר חושבים על הצעד המוזיקלי הבא שלהם ביחד

לפני שבוע, אחרי שנים ארוכות של נתק וסכסוך מתוקשר בין הזמר שימי תבורי ובנו בן אל, תבורי האב שם קץ לריב והגיע לביתו של בן אל בהפתעה. בתמונות שהעלה בן אל, רואים אותו יושב לראשונה עם אביו לשולחן, כשתו איתם. שבוע חלף ושימי הדגיש כי יש עוד עבודה מרובה על היחסים ודרך ארוכה אבל זאת רק התחלה, והתחלה טובה. כשנשאל האם הוא חושב על דואט משותף עם בן אל וסטטיק הוא ענה תשובה מפתיעה.

שימו לב מה אמר שימי:"אני לא שולל את האפשרות – ייתכן בעתיד כחלק מהסולחה". בן אל הוסיף: "חשבתי שאני חולם. לא ידעתי איך להגיב לסיטואציה, לא האמנתי שזה קורה. אפשר להגיד שזה הבוקר המאושר בחיי מאז הלידה של תו". אמו של בן אל, אביבה תבורי סיפרה על סוף הסכסוך בן השניים: "רציתי נורא שזה יקרה, אבל רצינו נורא שזה יבוא מאחד מהם אז אני מדי פעם כאילו הייתי שואלת אבל לא רציתי אני לעשות ולדחוף. אני חושבת שכל בן אדם שרוצה לעשות משהו כזה, זה צריך לבוא מהרצון שלו וזה נורא כיף לי ששימי לקח את הרגליים ועשה את זה, היה לי כיף לראות את זה ונורא שמחתי בשביל בן".

"אני תמיד בשבת הולכת לבן לאכול ג'חנון, אז התקשרתי אליו בשבת בבוקר להגיד לו שאני בדרך אז הוא אמר לי 'אבא פה', אני אומרת לו 'אבא?', הוא אומר לי 'כן, הוא דפק בדלת, בואי'. ברור שאני אשמח, זה עושה טוב, כמה שיותר שקט ושלום. זה עושה כיף שעניינים נסגרים ודברים מגיעים לסיומם וזה משפחה וברור שזה אבא והכי כיף לראות אנשים שכיף להם וסוגרים מעגל ונהיה טוב. אני נהניתי לשמוע את זה. ישר לקחתי את האוטו ונסעתי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן