בן ומנור מ"חתונה ממבט ראשון" נפרדו?!!

הנשואים הטריים הם לא היחידים שחגגו ירח דבש ביעד בישראל כי גם הזוג איתמר וקארין נפשו במושב לימן. בטח שאלתם את עצמכם למה חלק מהזוגות טבו לחו"ל בעוד אחרים נותרו בארץ?

בן נדל ומנור ברטוב בילו את ירח הדבש שלהם במיקום חדש יחסית לתכנית, עין כרם בישראל. הנשואים הטריים הם לא היחידים שחגגו ירח דבש ביעד בישראל כי גם הזוג איתמר וקארין נפשו במושב לימן. בטח שאלתם את עצמכם למה חלק מהזוגות טבו לחו"ל בעוד אחרים נותרו בארץ? הסיבה היא כי הצילומים לתוכנית נערכו במגיפת הקורונה, כשהשמיים היו סגורים.

כזכור, נתב"ג היה ריק מאדם ולכן חגגו חלק מהזוגות ירח דבש בישראל. עוד לפני כן בן נדל לא הרשה לעצמו לשמוח, אבל גם לא להתפרק. מנור מצידה הגיעה לחתונה באופוריה, היא פרשה את ידיה לחיבוק והוא אימץ אותה אליו בחיבוק חם. הוא עטף אותה בידיו הגדולות וקבר את פניו בשיערה. "שלום משוגעת", "שלום משוגע".

הוא החזיק אותה חזק, היא לא ניתקה את החיבוק והם נשארו צמודים רגע ארוך. החיבוק של מנור היה חם, החיבוק של בן לא היה נימוסי אלא אינטימי מאד. מנור התאימה לשיער שמלה יפה, עלתה לחופה, ראתה את עיניו של בן ומצאה בתוכן את כל מה שהיא מחפשת. האמנם?

צילום: אלון גרובר, חתונה ממבט ראשון

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן