הלם! יעל בר זוהר חוזרת בתשובה???

האם יעל בר זוהר חזרה בתשובה? תמונה אחת מעוררת סערה! הסדרה בעלת החלומות החלה אמש ויעל בר זוהר מגלמת שם את נעמי רומנו וולפסון: "הישראלים הכי יצירתיים בלייצר מקסימום במינימום, והשחקנים בארץ כבר מורגלים בזה. בישראל יש תוכן מצוין ויש יוצרים מעולים, וזה תמיד כיף לחזור".

הסדרה בעלת החלומות החלה אמש ויעל בר זוהר מגלמת שם את נעמי רומנו וולפסון, חוזרת בתשובה נשואה עם שני ילדים בוגרים, בת למשפחה עשירה. היא מעדיפה לחיות חיים רגילים, אבל הבעל שלה לא מוותר בקלות על הממון. עכשיו בר זוהר דיברה עם ערן סוויסה על הבכורה: "מאוד נהניתי לשחק את הדמות של נעמי, אבל היא הכי שונה ממני. בלי ספוילרים, יש הרבה דברים שהיא עושה שאני לא הייתי עושה. כשאני חושבת על זה, היא הדמות הכי שונה ממני ששיחקתי עד היום".

"כשהציעו לי את התפקיד, קראתי את התסריט ומייד התחברתי. כיסוי הראש והלבוש דווקא היו פחות העניין. לצלם 8,000 סצנות ביום היה מאתגר. הישראלים הכי יצירתיים בלייצר מקסימום במינימום, והשחקנים בארץ כבר מורגלים בזה. בישראל יש תוכן מצוין ויש יוצרים מעולים, וזה תמיד כיף לחזור".

"היו לילות שהייתי נרדמת עם הטקסטים ביד ומתעוררת איתם בבוקר. גם הילדים שלי עזרו לי ללמוד טקסטים. בדיוק דיברתי על זה עם צופית גרנט ועם אליאנה תדהר, שלשחק בסדרות זה אימון טוב למוח.לפעמים יש קאסט שלאנשים שבו יש חיבור נוח וטוב מהדקה הראשונה – וזה מה שקרה. הקהל אוהב דברים טובים. טלוויזיה בשבילנו זה לעצור את מרדף החיים. כיף לצפות בבעיות של אחרים ובאהבות של אחרים, וכשיש סדרה טובה – מתחברים אליה. בסוף יום אתה רוצה להתנתק, וזה מה שמנתק אותנו מהמחשבות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן