הסכסוך הגדול של לירן כוהנר ורומי גיאור מ"האח הגדול"

מדוע בן הדוד של רומי גיאור, גיא, החליט לא לתמוך ברומי בבית האח הגדול? "אבא של גיא ואמא של רומי אחים אבל היה שם פיצוץ גדול"

מקורבים דיווחו למערכת מאקו כי דיירת בית "האח הגדול" רומי גיאור לא בקשר עם בן הדוד שלה ואשתו לירן: "אבא של גיא ואמא של רומי אחים אבל היה שם פיצוץ גדול, המשפחה התפלגה ומאז רומי וגיא לא בקשר בכלל. רומי וגיא בכלל לא בקשר. לגיא ולירן יש כבר שני ילדים ורומי לא ראתה אותם אפילו פעם אחת". את הפרטים הביאה הכתבת יפעת הללי ממאקו

בסביבתה של רומי לא מרוצים מהסטטוס הזה והוסיפו: "דווקא בגלל שהיא בתחילת דרכה בתעשייה ורוצה להיות חלק ולהתפתח, וגיא ולירן כבר חלק בלתי נפרד, זה מאוד מבאס שאין ביניהם שום קשר". מטעמה של רומי גיאור סירבו להגיב על הדברים ואיול מטעמם של לירן וגיא נמסר: "רומי קרובת משפחה רחוקה ואהובה. אני לא מודע לשום סכסוך משפחתי ואנחנו מאחלים לרומי בהצלחה ב"אח הגדול".

"רומי בחורה מאד דעתנית וחכמה, היא מלאה באמביציה, כריזמה ושמחת חיים. מאז שהתפרסמה בריאליטי רומי השתלבה בעולם התקשורת והפכה למראיינת ב"ישראל בידור", ועד לא מזמן היא המראיינת של מאקו סלב. היא סיימה שנה ראשונה בלימודי תקשורת וחולמת להיות מנחה בפריים טיים " אמר מקורב לרומי.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן