איזה מתוקים!!! צפו באייל גולן דניאל גרינברג ומיאל הקטנה

צפו בדניאל משחקת עם מיאל כאשר ברקע נשמע השיר של איתי לוי – מי אמר שיש נתק בין בעלה לזמר המצליח? גם אייל גולן נצפה מפזז לאחר מכן

אחרי שנת קורונה שפגעה קשות בענף האירועים וההפקות, תינוקת אחת מתוקה בת עשרה חודשים ועוד ילד קטן שמתבשל לה בבטן, גרינברג ובעלה אייל גולן העלו סטורי מרגש בו הם משחקים עם מיאל הקטנה כאשר ברקע נשמע שירו של איתי לוי. אז מי אמר שיש נתק בין בעלה לזמר המצליח? גם אייל גולן נצפה מפזז לאחר מכן ודניאל עצמה מבהירה לכל מי שמתעניין: נכון לכרגע היא סיימה עם ההרפתקה של הפקת אירועים וכבר עובדת על פרויקט חדש ומקצועי.

בימים אלו דניאל משקיעה את על מרצה בגידולה של מיאל ובלידה הקרבה ובאה אז איך זה שאחרי הסכסוך הם שומעים איתי לוי עם מיאל? מענין מאד. כזכור, זמן קצר אחרי שהכירה את אייל גולן, החלה יוצאת "האח הגדול" דניאל גרינברג לעבור את הכשרתה כמפיקת אירועים בבית הספר של אירית רחמים, מי שהפיקה את חתונתם של הזוג היום כבר חברה לשעבר של גרינברג.

זמן קצר אחרי סיום הלימודים, היא כבר הפיקה את ימי ההולדת של ילדיו של גולן והחלה את דרכה בתחום ואף לפני כשנה, גרינברג קיבלה כבר משרד מפואר ומושקע משלה. בסופו של דבר היא החליטה לקחת צעד אחורה ולהתמקד בגידול הילדה שלה. זכותה המלאה.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן