מרגש: אילנית לוי עומדת ללדת וזה הפוסט שהיא כתבה

הדוגמנית העלתה פוסט על חודשי ההריון שעוברים עליה ולא השאירה אף עין יבשה: "הפחדים עדיין קיימים ונוכחים בחיינו אבל היכולת הזאת לעשות בדיקה כל פעם שהחרדה משתלטת עלינו ולראות שיש דופק,זו חתיכת זריקת הרגעה".

אחרי כמיהה וצפייה מטורפת סוף סוף אילנית לוי בהריון, האושר והשמחה הציפו אותה בכל נים בגוף אבל מה שלא לקחה בחשבון זה את החרדות המטורפות שנולדו יחד עם ההריון הזה.  בפוסט שהעלתה היא כתבה: "לפני 15 שנים, הפעם האחרונה שהייתי בהריון הייתה מטורפת ומרגשת בטירוף אבל לא התלוו לזה כל הפחדים והחרדות האלה, שמקננות אצלי בראש,כיום, יתרון שכנראה שייך להריון בגיל צעיר, תמימות וכאלה, לא הבנתי אז עד כמה זה לא מובן מאליו, וכל יום הוא נס גלוי. כל תחילת ההריון היינו מבקרים פעמיים שלוש בשבוע אצל הרופא שלי, היינו פשוט מתייצבים אצלו בקליניקה ותמיד עם משפט קבוע ופרצוף מובך ״סליחה שבאנו ככה, אנחנו רק רוצים לשמוע דופק, ואנחנו עפים״.

"כללית פנו אליי לפני חודש, לספר לי על המכשיר ואני כבר קטעתי אותה בהתחלה ואמרתי לה מאמי אני יכולה כבר ללמד אותך על המכשיר. ככה התחיל השיתוף פעולה בינינו. אני לא מרבה לעשות שתפים ואם כבר כן זה רק עם דברים שהם אמיתיים בחיי, רק מחוויה אישית ושימוש פרטי שלי, קודם השתמשתי אחרי זה הגיע שיתוף הפעולה, והמכשיר הזה הפך להיות המרגיע הלאומי בבית שלנו. הייתי צריכה את זה ממש, זה אשכרה עובד!! ואיזה כיף זה לראות את הפיצית שלנו, ככה בספה בבית. זה באמת מדהים."

.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן