הדרמה החדשה בחייו של אייל גולן

אחרי שבע שנים זה קורה! הודעה דרמטית מטעמו של אייל גולן – למה זה קרה? כל הפרטים בפנים

הוא כבש את הקהל בכריזמה שלו ובידע שדרכה הצליח לכבוש את המסך בשעה הכי פחות טובה לרייטינג טלוויזיוני, מוצ"ש בערוץ נישתי ועם זאת, התכנית שלו הפכה לאחת הפופולאריות והמצליחות ושברה שיאים. כעת שבע שנים אחרי שיתוף פעולה עם אייל גולן השניים נפרדו. מדוע?

על פי אתר מאקו, גורמים המעורים בפרטי הפרידה סיפרו כי מגיש הטלוויזיה והרדיו יוצר לדרך חדשה. אילן נחשב לאחד המגישים המובילים בז'אנר הים תיכוני, במיוחד תכניתו הפופולרית ב"רדיו ירושלים" ותכנית הטלוויזיה שלו בערוץ 24 החדש, הודיע לאחרונה על רצונו לעזוב את החברה. לאורך השנים ירון אילן ערך והגיש לא מעט פרויקטים (בנוגע למוזיקה מזרחית), תכניות ("שישי שמח" אחת הבולטות בהן) וברדיו ירושלים לא מפסיק לנסות ולהביא את הסאונד הכי אסלי של המוזיקה המזרחית, זו שאינה טרנדית ואינה מנסה להישמע משהו שהיא לא.

מליאם הפקות נמסר בתגובה: "בהחלטה משותפת הוחלט כי ירון אילן ימשיך את פעילותיו בדרך עצמאית. ליאם הפקות ליוותה את ירון אילן משנת 2014 וחתומה על פרויקטים משמעותיים, שיתופי פעולה והצלחות גדולות במהלך הקריירה שלו. אייל גולן וירון אילן היו ויישארו חברים וכמובן ימשיכו לשתף פעולה בפרויקטים עתידים".

צלם – שרון רביבו

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן