יוסי בובליל מ"הישרדות" חושף: "אני סובל ממאניה דפרסיה"

בראיון שהעניק לוואי-נט דיבר השורד לשעבר על החיים שהשתנו ועל בת הזוג שלו ששינתה את חייו: "לפני אביגיל והילדים, בימים של דאון הייתי נשאר במיטה ולא יוצא בכלל. אבל היום יש לי אותם ואני כל כך אוהב אותם".

אחרי מספר שנים שירד מהכותרות יוסי בובליל מהישרדות התייחס בראיון שהעניק לוואינט על השינויים בחייו: "לפני אביגיל והילדים, בימים של דאון הייתי נשאר במיטה ולא יוצא בכלל. אבל היום יש לי אותם ואני כל כך אוהב אותם, אז אני יודע שאני חייב. אני נלחם חזק עם עצמי ובסוף היום אני מותש. אצלי המאניה לא באה לידי ביטוי בשיגעון". גילו שיש לי מאניה דפריסה חושף בובליל הרופאים

עוד אמר: "בשבילי זה לעשות כיף עם המשפחה שלי, לקחת את אשתי לחופשה. לא מזמן קניתי לה רכב שעלה 20 אלף שקל, סך הכל רכב נחמד. אבל אז אני רואה איך חברות שלה נוסעות בג'יפ וקונות בית, בזמן שאנחנו גרים בדירה שכורה, וזה מכניס אותי לדאון. הייתי עם כל כך הרבה נשים בעבר, אבל אביגיל עבורי היא כמו כפפה. לא יכולתי לבקש טוב יותר".

הקשר שלהם החל לפני חמש שנים, חודש אחרי שיוסי חזר לארץ. אביגיל הייתה בחופשת סקי באיטליה עם חברות ופגשה שם את מפיק האירועים סטיב בר שהוא חבר טוב של יוסי. "סטיב העלה תמונה איתה לאינסטגרם שלו. כשראיתי את אביגיל כל כך התלהבתי, שמיד נכנסתי לחשבון שלה ועשיתי לה לייק לעוד שלוש תמונות. ואז היא הציעה לי חברות בפייסבוק". משם הכל היסטוריה.

צילום – אביגיל עוזי

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן