שופט "כוכב נולד" חושף – "היו דרושים ממני להצביע למתמודדים חזקים"

הזמר חשף בעמוד הפייסבוק שלו הטיית שיפוט שהיה עד לה בזמן ששימש כשופט בכוכב נולד, וכעת יצא במתקפה על מה שקרה שם

מתי כספי כתב פוסט ארוך נגד תכניות הראליטי למיניהן העוסקות במוזיקה כשבין היתר הוא מספר על ההשפעות של ההפקה על הדרמה של התכנית שהוא לדביו משמש כתפאורה: "אני זוכר היטב את היותי שופט בכוכב נולד הראשון, לפני תשע עשרה שנים" כתב כספי. "הסכמתי לשמש כשופט כי חשבתי בתום לב שתפקידי להאזין ולוודא שהמתמודד לא מזייף ויש לו חוש קצב, כי אלו שתי תכונות שבלעדיהן אי אפשר להיות זמר, כשם שאדם חסר קורדינציה בידיו אינו יכול להיות מנתח".

"במהלך הבחינות המצולמות ניגש אלי מישהו מצוות ההפקה ולחש לי: 'עוד מעט יכנס לבמה בחור גבוה ג׳ינג׳י, תעביר אותו.' הגבתי מיד שאוזניי תקבענה אם הוא ראוי או לא. והוא ענה לי: 'אנחנו יודעים שהוא לא טוב אבל נדיח אותו בשלב יותר מאוחר, כי זה טוב לרייטינג'. חשתי סלידה וגועל מהעובדה שלמעשה אני משמש כתפאורה בלבד וההם שם למעלה משחקים בנפשם הפגיעה של המתמודדים התמימים".

עוד כתב: "לאחר דין ודברים המפיקים הסכימו והתכנית יצאה לדרך. בתחילת הצילומים אספתי את כל הילדים הנרגשים והחוששים מאחורי הקלעים והסברתי להם שכולם יסיימו את העונה ביחד ואף אחד לא יודח.  ביקשתי את הילדים לחשוב למי מבין השניים הם רוצים להידמות. החל מאותו רגע הילדים עלו לבמה בהרגשת הקלה והיו רגועים, לבד מההתרגשות הטבעית המלווה כל מי שעומד מול קהל, מצלמות, תאורה ומקרופונים. זו היתה התכנית הנצפית ביותר ואני לקחתי בה חלק בשתי עונות", כותב כספי. "לאחר עוד עונה או שתיים התכנית ירדה מהמסך כי היא שידרה תום וטוהר. למפיקים היה קשה לישון טוב בלילה ללא אינטריגות, הדחות וצהוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן