אלמוני פרץ לעסק של עמרי בן נתן וגנב ממנו עשרות אלפי שקלים

שודד פרץ לפנות בוקר לעסק של עומרי בן נתן וגנב את כל הכסף משם. הנושא נחקר במשטרה

כוכב האח הגדול לשעבר, עמרי בן נתן, הגיע בבוקר לבית העסק שלו וגילה כי שודד פרץ לו למקום וגנב כסף מהקופה. הנושא נחקר במשטרה שמנסה להבין מי פרץ לעסק של עומרי בן נתן וגנב את כל הכסף? בעבר הוא התייחס לעבודתו במקום וסיפר: "אני עושה הכל. מנקה בבוקר, סוגר בלילה, סופר את הקופה, מכין את הגלידות. אני לא מייצר אותה, יש לנו מייצרת עם מתכון סודי שנעול בכספת אבל אני עומד בדלפק ונותן לאנשים שירות כל היום".

עומרי הוא מנהל תפעולי, קניין, מוכר והוסיף: "הפחד מכישלון קיים בכל דבר, בתחרות, באהבה, במערכות יחסים עם המשפחה, אז בטח במשהו שמושקע בו כסף, ומושקע פה המון כסף, סכום לא מבוטל על מקום קטן. כן, אני מפחד, אבל יש דברים אחרים שמניעים אותי, הרצון להצליח, להביא משהו חדש. ואני לא לבד בזה, יש שלושה גופים ששותפים בעסק ומחזיקים באחוזים. אנחנו עובדים כמו מכונה משומנת אבל הקונספט הוא משהו שאני הבאתי לשולחן".

עמרי בן-נתן, הצליח להגיע לגמר "האח הגדול" לפני 4 שנים. בפעם הקודמת הוא הצליח למצוא בבית אהבה אמיתית, בדמותה של הדיירת קסניה טרנטול, שנמשכה כמעט שנתיים ואף הגיעה לאירוסין, אבל בסופו של דבר החתונה בוטלה והשניים נפרדו. לעמרי יש אח תאום בשם רועי שגדול ממנו ברבע שעה.

צילום: אור דנון

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן