הלם! 18 פלוס! מעיין אשכנזי בתמונות עירום עם מייקל לואיס

אחרי שהתחברו בהישרדות נראה כי הקשר הטוב שנוצר שם מבשיל בדרך קדימה, כי אחרי שתראו את התמונה של מעין ומייקל לא יהיה לכם מקום לספק

בתקופה האחרונה, מייקל לואיס עולה לכותרות בין היתר בשל התמונות הפרובוקטיביות שהוא מעלה לעמוד האינסטגרם שלו. כעת, הוא החליט לקחת צעד קדימה ולהעלות תמונה ביחד עם מעין אשכנזי כשהיא ללא חזיה. אחרי שהתחברו בהישרדות נראה כי הקשר הטוב שנוצר שם מבשיל בדרך קדימה, כי אחרי שתראו את התמונה של מעין ומייקל לא יהיה לכם מקום לספק.

אם לא די בכך, לואיס החליט להעלות את התמונה גם בפלטפורמת ה-OnlyFans בתשלום. לדבריו של מייקל: "לאחרונה פתחתי את פרופיל האונלי פאנס שלי, שהוא עוד אפיק בשבילי להגיע לקהל שלי בארץ ולקהל חדש בעולם בתור יוצר תוכן וצלם. באונלי פאנס, כמו בטוויטר, השליטה על התוכן היא בידי היוצר עצמו והוא בשליטה על הערוץ שלו בצורה בלעדית".

עוד ציין: "העולם מתקדם כל יום וממש כמו באבולוציה גם אפיקי התקשורת שלי צריכים להיות מעודכנים. אני שמח להצטרף לאונלי פאנס ששם אוכל להיות בתקשורת יותר אישית עם העוקבים שלי וגם לספק תוכן יותר אקסקלוסיבי ואומנותי כמו שאני יודע לייצר וכך וגם להרוויח הכנסה מניבה ועוד חשיפה בארץ ובעולם על הדרך. מה שברשתות החברתיות האחרות אי אפשר לעשות. אני שמח שבעולם הבינו את הפוטנציאל ".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן