צפו בתמונות: בן אל ושימי תבורי השלימו אחרי 7 שנים

"7 שנים של נתק. שבע שנים של קושי נפשי, של הרגשה שמשהו חסר" כך כתב בן אל תבורי אחרי הפגישה המרגשת שלו עם אבא שימי.

שימי תבורי ובנו בן אל תבורי חזרו לדבר. זה קרה אחרי ששימי הגיע בהפתעה לדירת הבן, דפק על הדלת והתקבל בחיבוק. "יצא לנו קצת לשבת ולדבר, יצא לנו אפילו לאכול ג'חנון ביחד" כתב בן אל: "ישר נתתי לו חיבוק ושמחתי כל כך לראות אותו, במיוחד שהוא הגיע לבד ובמיוחד שתו נמצא איתי. לא יכולתי לבקש יותר מזה. נקווה שזה ישאר ככה ונמשיך להיות חברים טובים".

עוד ציין: "7 שנים של נתק. שבע שנים של קושי נפשי , של הרגשה שמשהו חסר. ואני יכול להשבע שידעתי מה חסר לי – אבא. כל רכך חיכיתי לרגע הזה לשבת לדבר, לחייך, לספר, לחוות איתך עוד ועוד דברים. התמונה הזאת תשאר אצלי תמיד בלב למזכרת. לא הצלחתי לחלום בחיים שלי שדבר כזה יקרה. מקווה שנשאר ביחסים טובים ונשמור אחד על השני. אוהב מכל הלב, בן בון".

חברו הטוב סטטיק צייץ: "עצוב להגיד, אבל אני לא מאמין למה שאני רואה. ראיתי את התמונה הזו והברזים מתחת לעיניים התחילו במיידי לעבוד בכל הכח. אני אשכרה בוכה מהתרגשות. בן בון, אח יקר, אני יודע כמה הסיפור הזה היה כבד עלייך, אני ראיתי גם את הדמעות שאף אחד אחר לא ראה", הוסיף. "אני כל כך מאושר בשבילך. אני גאה בשניכם על היכולת להתגבר ולדבר. שמתם הכל בצד וזכיתם שוב אחד בשני. מי כמוני תמיד אומר שאין דבר חזק ממשפחה. משפחת תבורי נולדה מחדש היום. מאושר מאושר מאושר".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן