הזמר בן אל תבורי נדרס ופונה לבית החולים

הזמר היה מעורב בתאונת דרכים מיד אחרי ששהה עם בנו הקטן בחוץ, האופנוע שלו נפגע על ידי אופנוע אחר

הנסיעה של בן תבורי אמש הסתיימה בתאונת דרכים שהוא לא ציפה לה. תבורי שרכש לעצמו אופנוע יוקרתי רכב עליו לצילומים כאשר במהלך הנסיעה נכנס בו אופנוע אחר ופגע ברגל שלו, שהביאה לחבלה קלה באיזור הברך. האופנוע שנכנס בתבורי היה אופנוע משטרה עליו רכב שוטר.

תבורי היה בשוק אבל דאג לשתף ברשתות תמונה של הרגל החבולה וכתב: "אם אי פעם מישהו אמר לי שיכנס בי שוטר לא הייתי מאמין לזה בחיים". תבורי והשוטר החליפו פרטים. עוד הוסיף: "לצערי השוטר עבר על החוק וניסה לחתוך דרך המדרכה בזמן שהיה לו רמזור אדום ופשוט נכנס בי. ברוך ה' כמה מכות יבשות. לפחות זה נראה ככה עכשיו. מאמין שיעבור כמו כל דבר בחיים".

במסגרת שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם הוא נשאל על ידי אחד העוקבים: "איך אתה מתמודד עם הקשר עם אבא? גם אני ניתקתי קשר מאבא שלי". בן אל השיב: "אבא שלי היה! וישאר! תמיד אבא שלי. אני תמיד אוהב אותו תמיד אכבד אותו תמיד אעריך אותו. לא משנה מה הוא עשה/ יעשה לי הכל עובר ליידי. אני לא ניתקתי איתו קשר, אצלי זה מגיע מהצד שלו.. אני אמרתי ואומר בכל ריאיון. שאני נורא אשמח לשבת איתו ולהשלים איתו את השנים שעברו יש לי המון מה לספר לו. באמת המון".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן