ג'וזי זירה פותח את הלב: "אחרי האח היו לי התקפי חרדה קשים מאד"

הרבה דובר בשבועות האחרונים על מצבו של ג'וזי זירה. זה התחיל זמן קצר אחרי שזירה נפרד מבת זוגו, אליה חזר אחרי שיצא מבית האח ועכשיו הוא מדבר.

ג'וזי זירה התראין לערן סוויסה וסיפר: "מאז התוכנית אני סובל מהתקפי חרדה. הנשימות שלי מתקצרות, דופק מהיר, רגליים רועדות, ידיים קרות. זה משהו שלא היה לי קודם. תמיד חשבתי שיש לי רק פחד גבהים, אבל עכשיו נוסף לי גם פחד קהל. אין לי בעיה להופיע מול כל העולם, אבל אם לאנשים יש גישה פיזית ישירה אלי – אני נכנס לחרדה' .האח הגדול' הוא לא ריאליטי שבו אתה רץ עם איש תוכן מאחוריך, שפחות או יותר מלווה אותך, ושבו את עושה צחוקים עם חבר שלך בנוף של ברזיל".

עוד אמר: "אמנם רוב הזמן לא מרעיבים אותך בבית, אבל מרעיבים אותך במעש, וכשאתה משועמם רוב היום – אתה הופך להיות איש התוכן של עצמך. הרגשתי שאני שנוא בבית, ובגלל זה הרגשתי שאני עושה נזק לעצמי גם בחוץ. כשיהודה יצחקוב כאילו הודח, במסגרת של אחת המשימות, זה כבר היה יותר מדי בשבילי, כי הוא היה האחרון שנשענתי עליו".

לסיכום הוסיף: "עברתי דברים מאוד קשים בחיים, אבל התקף חרדה כמו שחטפתי שם עוד לא היה לי. הרגשתי גמור נפשית. ומשם התקפי החרדה המשיכו גם כשיצאתי החוצה. כל הזמן קבעו לי מפגשים עם ההפקה, אחרי שהתוכנית כבר נגמרה, והברזתי להם בערך שבע פעמים. נכנסתי לסרט שאם יראו את המצב שלי, ייקחו אותי לטיפול שלא רציתי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן