הרשת סוערת: כולם נגד "הכוכב הבא" ורותם סלע

המתיחה שבמסגרתה מתמודד שהגיע לספא שנבנה במיוחד באולפן, מצא את עצמו באודישן בהפתעה הביאה לגל של ביקורת נגד ההפקה

מי שלקחה חלק במתיחה היא רותם סלע שהפכה למנהלת ספא. היא עברה מייק-אובר במסגרתו שיערה הפך מתולתל כאשר נוספו לה נמשים וגם משקפיים. הביקורת נגד המהלך הזה הייתה קשה. ברשת עלו תגובות שציינו כי הדור הצעיר מקבל חנוך כושל אחרי מהלכים כאלה: "מה אתם מלמדים את אותו דור צעיר אשר צופה בתוכנית הזו, שמשתתף בתוכנית הזאת? וכן, יש גם אנשים רגילים לגמרי, שנראים בדיוק כמו 'רותם המכוערת', אשר מתהלכים בעולם הזה, ביניכם, עם תלתלים, משקפיים ונמשים".

גולשת אחרת כתבה: "לכם ולחבריכם בגיא פינס (ששידרו כתבה על המייק-אובר שעברה רותם סלע), שגם שם בחרו לדייק מה הוא אידיאל היופי, עצוב מאוד שאתם לא משתמשים בכוח שלכם למשהו חיובי". גם בסטטוסים מצייצים דאגו להעלות פוסטים נוקבים כאשר גולש כתב: "היי אסי עזר ולכל הפאנל וההפקה הבזיונית של הכוכב הבא שלקח חלק בקטע הזה אתמול. אני קירח ואני עם זקן. האם זה עושה אותי מחבל? לא. זקן זה אופי וחוסר השיער זה לא מתוך בחירה. אנחנו עם הזקן לא מחבלים וקרחת בראש זה טסטוסטרון גבוהה. יש לנו הרבה יותר אופי מהשיער שלכם בראש – אסי עזר, סטטיק, בן אל וכל מי שלקח חלק בזה – שכנראה מצביע למה גם אין לכם זקן אפילו! כולנו כל הקרחים עם זקן מבקשים התנצלות! כל ההפקה הביזיונית הזו עברה את גבול הטעם הטוב".

מהפקת "הכוכב הבא" נמסר: "התחפושת של רותם נועדה להסתיר את זהותה המוכרת, לשם כך נעשו שינויים בסממנים החיצוניים, ללא שום כוונה לרמוז שמראה חיצוני כזה או אחר טוב/יפה יותר או פחות. לרותם שיער חלק ולכן בחרנו בתלתלים. לרותם עיניים כחולות ולכן בחרנו בחומות. רותם ללא משקפיים ולכן בחרנו במשקפיים. הכל על מנת לטשטש את זהותה. הפקת התוכנית מעולם לא רמזה על משהו אחר".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן